Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '09

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

haydi kuzeye

Kime söylesem bana inanmıyor. Her zaman söylerim soğuk ülkeleri gezmeyi hem de kışın oralara gitmeyi gezmeyi hatta bazılarında yaşayabileceğimi... Daha verimli olabileceğimi düşünüyorum.

Puslu, bulutlu havalar benim için en güzel anlardır. Gerçekten çok mutlu oluyorum. Soğuk iklim, insanları daha düzenli, daha sistemli, daha disiplinli yapıyor bence... Çayın kahvenin lezzeti, keyfi de daha bir başkadır oralarda.

Genelde insanlar kışın sıcak yerlere seyahat etmeyi tercih ederler. Ben ise tam tersi... Norveç, Finlandiya, İsveç, Rusya hatta Alaska'yı görmek isterim. Kışı hissetmek tadını almak içimden geçer. Gezerken sıcak bir cafeye girip içimi ısıtmak oradaki insanlarla konuşmak...

Geçtiğimiz yıl bir iş gezisi için Sibirya'ya gittim. Sibirya çocukluğumdan beri rüyamdı. Oradaki eksi sıcaklığı dayanabildiğim kadar hissetmek istiyordum. Ancak tam bir düş kırıklığı oldu benim için. Konferans tarihi mayıs olunca + 28 derecede bir sibirya ile karşılaştım. Gittiğim şehir Tyumen'di. Rusya'nın üçüncü zengin şehriydi. Orada yaşayanlara sordum. Kışın sıcaklık -40 dereceye kadar düşüyormuş...

Bundan sonraki ilk seyahatim Finlandiya olmalı. Alaska da sırada.

 
Toplam blog
: 3
: 356
Kayıt tarihi
: 07.12.09
 
 

Tarih özellikle yakın tarihi severim. Seyahat etmek harika... Politikayı takip ediyorum.Doktorum...D..