Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '08

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Haydi tatile

Haydi tatile
 

Efendim evliliğimizin ilk yıllarında malum darboğazdan dolayı tatil nedir bilmedik. Bu durum karşısında eziklik hisseden eşime;

Şimdi tatil zamanımı halletmemiz gereken başka acil ihtiyaçlarımız var diyerek rahatlatmaya, ezikliğini gidermeye çalıştım. Zamanla çoluk çocuğa karıştık durumlar azda olsa tatile çıkacak seviyeye geldi, eş dost yardımı ile hayda biz toplandık yakın çevreye denize gittik. İlk tatillerimizi böyle başladı.Klasik türk ailesi olarak dışarda masraf yapmamak için elde avuçta yağ bulgur ne varsa yüklendik kendin pişir kendin ye misali başladık tatile.Sabah kalkılır kadınlar kahvaltı hazırlar sofra bulaşık dışarısı öğlen olur, bu arada beyler çoktan denize inmişlerdir. Çocuklar dalgaya tutulmasın diye annelerin yanında. Tam biz bayanlar hazırlanır denize ineriz daha bırakın yüzmeyi dizlerimize kadar suya dalmadan başlar beyler seslenmeye

-Hanım güneş tam tepede haşlanmasın çocuklar.

Eh doğru derler onlar hastalanırsa yükü gene hanımlar çekecek toparlanıp çıkarız denizden.

-Kel kız yıkandı mı?

-Tarandı bile misali.

Malum çoluk çocuk hemen acıkırlar deniz insana çok yemek yediriyor bizler gene yemek işine dalarız.Beyler ellerinde biraları güneşlenirler. Derken bakmışsın akşam olmak üzere bir hızla atlarız serin sulara amaç gün bitmeden hiç değilse belimize kadar olsun suya girmek.Gel zaman git zaman böylelikle bizler çocukları büyüttük.Baktık bu iş böyle olmayacak kazan kaldırdık.Biz yemek yap çocuk bak denizin zevkini alamaz olduk. Artık harşey dahil sistemine geçtik buda olmadı. Tatil için bir yıl rejim yap fidan gibi tatile git dönüşte en az 5 kilo al dön. Oturduk ailece referandum yaptık herkes istediği tatile gidecekti.Ben bayan arkadaşlarla doğa tarih nerde yıkıntılar var oralardayım.Eşim deniz kum güneş dedi ve erkek arkadaşları ile tatil planı yaptı.İlk tatili ben hazılarladım çantasını.Gitti döndü.İkinci yıl beraber hazırladık çantasını.Gitti zevkli döndü.Üçüncü yıl baktım beyfendi bir hafta evvel başladı çanta hazırlamaya. Çantaya konulan eşyalar parfümü, traş takımları, diş macunu ve fırçası (allah allah) normal hayatta özel günler hariç diş fırçalamayan adam tatilde yenileyecek kendini bu iyiye işaret.Gitti neşeyle döndü ıslık çalarak..

Zamanla görüşmüş olduğum çok kıymetli dostum(kendileri öyle dedi) hiç bir erkeğin başka bir erkekle tatile gidecek kadar deli olmadığını vurgulayınca(geç de olsa) bende ampul yandı.ilk parfümünü alır traş olur ve ıslık çalarak neşe içinde dönerlermiş tatilden. Ne yani ben ellerimle boşuna mı hazırladım onu... İmdattttttt...

 
Toplam blog
: 21
: 1338
Kayıt tarihi
: 05.10.07
 
 

1967 doğumluyum. Evliyim. 2 oğlum var. MYO mezunuyum. Hayatı, insanları ve gezmeyi çok seviyorum. İş..