Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '10

 
Kategori
Deneme
 

Haydi yüreğim

Haydi yüreğim
 

Kış geliyor, havalar da soğudu. Ama olsun benim içim hep tazecik.

Evet böyle hissediyorum. Bir kıpırtı düşüyor kimi zaman. Böyle kımıl kımıl içimde kıvranıyor, akıp gidiyor damarlarımdan vücuduma sanki. Nasıl da sıcak nasıl da neşeli bir görsen. Etrafı sarıyor bir anda pembeler, morlar, maviler, yeşiller... İşte o an anlıyorum ki hayat herşeye rağmen devam ediyor. Sana rağmen, kaybettiklerimize rağmen, dünyanın acımasızlığına ve vurdumduymazlığına rağmen. Bana rağmen!

Haydi diyorum, devam. Nerde kalmıştık? Hangi köşebaşında hüzünlerin demindeyiz? Ya da hangi odalarda mumlarımızı yakmış bekliyoruz hiç gelmeyecek sevgilinin ayak seslerini? Hadi yüreğim daha çok gidecek yolumuz var seninle. Bak havalar da soğudu kışın kapıya dayanması yakındır. Bir an önce yol almalı, terk edip gitmeliyiz bu şehri, bırakmalıyız kendi haline. Yolları kar kapamadan varmalıyız yeni diyarlara...

 
Toplam blog
: 15
: 347
Kayıt tarihi
: 05.03.08
 
 

Merhaba, iyiye, güzele, aşka, umuda, çocuğa, yeni doğan güne, yalnızlığa, yüreğine, gülüşüne, var..