Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Hayır!

Hayır!
 

Evetler ya da hayırlar söylenmeden 'nereye?' diye sorulmalı...


Bir durun yavaşlayın lütfen. Siyasetle ilgili yazmamak için öyle bir mücadele veriyorum ki şurda anlatamam. Gazetelerin asıl sayfalarına göz gezdirip kendimi magazin eklerine vuruyorum, referandumla ilgili hiçbir konuşmaya katılmıyorum. Son günlerde yorum yapabildiğim tek siyasi haber 'Kılıçdaroğlu'nun villası' haberi oldu. Yaptığım yorum ise sadece gülümsemekle sınırlıydı. Ama bir süre sonra insan dayanamıyor çünkü adam çıkmış 'Özerk Kürdistan istiyoruz' diyor. Anlamadım diyorum hangi toprakta? Nerede, kimin canıyla kanıyla aldığı toprakta, kimin toprağında anlamadım?

Birileri sert mi davranacak, politika mı yapacak ne yapıyorsa yapsın ve sustursun. Cevap versin cevap, vilları yarıştırmayı, takas etmeyi bıraksın. Ya da kimse referanduma hayır diyeceğim, evet diyeceğim diye birbirini etkilemeye girişmesin. Burda açık ve net şekilde hayır dememiz gereken başka bir istekte bulunuyorlar. Şarkıcıların hangi oyu kullanacağı, gazetelerin tam sayfa referandum reklamları hepsi gözümden silindi.

Diyorum ki biriniz gemiciğinden diğeriniz villasından kopsun gelsin artık...

 
Toplam blog
: 31
: 1120
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

Her yıl yeni bir yaşı kutluyoruz. Yılın o gününde sanki birden büyüyormuş gibi hissediyoruz. Aslı..