Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayır demek bu kadar zor mudur!!

Hayır demek bu kadar zor mudur!!
 

Tek bir kelimedir ''hayır'' ama bir o kadar da anlamlıdır. Çoğumuzun sıkıntısı değil midir hayır diyememek. Bir öğrenebilsek hepimiz rahatlayacağız amma..

Ama kendi adıma diyebirim ki uzun zaman önce öğrendim ''hayır'' diyebilmeyi. Ne rahatmış aslında bunu söyleyebilmek. Diğerlerini memnun edebilmek adına kendi mutsuzluğumuzu yaratıyoruz çoğu zaman. Toplum olarak bizim kültürümüzde herşeye kibarlık adına nedense evet denilmelidir. Her insanın kendine göre öncelikleri vardır, herkes birbirine saygı duymalıdır.

Bence ''hayır'' diyebilmek ve bunu daimi olarak uygulayabilmek çok sağlıklı bir davraniştır. Benim burda anlatmak istediğim herşeye hayır demek değil elbette!!Sadece sınırlarımızı korumak adına hayırın önemini belirtmek istedim.
tabi bu nacizane fikrimdir arkadaşlar:)

 
Toplam blog
: 14
: 6917
Kayıt tarihi
: 14.04.07
 
 

31 yaşındayım, bekarım. Eğitim alanında çalışıyorum. Yaklaşık 10 yıldır eğitim sektöründeyim. Öğr..