Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Yaşam Koçu Oya Özer

http://blog.milliyet.com.tr/oyaozer

16 Haziran '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hayır diyemiyorum evetlerimden

Hayır, diyemedim. Ama yapmak istemiyorum. Hayır dersem çok üzülecek.  Ama ben hayır dersem yanlış anlar. Ama ben çok yoruluyorum. Neden hayır diyemiyorum? Yeter  artık gerçekten çok yoruldum.
 
Siz her şeye evet demekle gerçekten evet mi diyorsunuz ?  Onaylamadığınız halde, size zor geldiğini bile bile   sadece karşınızdakini  memnun etmek adına.  Evet yaparım. Elbette yaparım. Aa tabiî ki ben yaparım. Ben giderim. Ben hallederim. Evet , evet, evet…
 
Başkaları için harcadığınız zamanları bir gözden geçirin. Ne kadarı ömrünüzden gitmiş ve size kalan nedir? Başkalarına ayak uydurabilmek için kendinizi ertelemekten ne zaman vazgeçeceksiniz. Ve daha da fazlası belki de her geçen gün üzerinize aldıklarınızla daha ne kadar nefes alabileceğinizi düşünüyorsunuz. Başkalarının yerine yapmaya çalıştıklerınız, sizin zamanınızdan kendiniz için yaptıklarınızdan vazgeçmeniz demektir. 
 
Bir düşünün. Eğer gerçekten yapmak istemediğiniz bir şeyi yapmazsanız. Nasıl hissedersiniz kendinizi? 
 
Bir süreliğine kapatın gözlerinizi ve düşünün. Siz istemeden yaptıklarınızla üzerinize aldığınız yüklerin ağırlığını hissedin. Ve şimdi her birbirini tek tek atın üzerinizden. Her gidenle ne kadar hafiflediğinizi hissedin. Kendinize olan güvenin nasıl geri geldiğini fark edin. Çünkü kendinize verdiğiniz değerle şimdi yüklerinizden kurtulduğunuz hissediyorsunuz. Ve şimdi aynaya bakın, bir kez daha kimsenin yükünü taşıyan olmadan, ne kadar güven ve değerli olduğunuzu hissederek. 
 
Ve şimdi bir kez olsun “hayır bunu senin için yapamam, çünkü  bunu yapmaya zamanım yok” cümlesini söyleyin. 
 
Kendinizi nasıl iyi hissettiğinizi fark edeceksiniz 
 
Sevgiyle , 
OYA ÖZER
YAŞAM KOÇU
 
Toplam blog
: 32
: 159
Kayıt tarihi
: 01.11.14
 
 

YAŞAM KOÇU&BİLİNÇALTI DÖNÜŞÜM TERAPİSTİ1974 İstanbul doğumludur.  Kişisel gelişim  yolculuğu çocu..