Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '13

 
Kategori
Deneme
 

Hayır hiç sanmıyorum...

Hayır hiç sanmıyorum...
 

Hayır hiç sanmıyorum


Sinir krizleri geçirebiliriz hemde her an,dünyanın boşluğunda bilgece ilerlemekten bıkmış olabilirmiyiz artık ne dersiniz. Bizi daraltan nefesimize sözde geçiremiyoruzdur artık,eksik olan ne varsa herşey kalpte mevcuttur belkide kimbilir. Karanlıklarda koşmayı hiç denedinizmi mesela ,hayır hiç sanmıyorum, ya yüzme bilmediğiniz halde korkusuzca denize daldınızmı, hayır hiç sanmıyorum, hiç tanımadığınız bakıma muhtaç birine sofranızı açtınızmı ondan korkmadan hırlımıdır hırsızmıdır demeden üstelik,hayır hiç sanmıyorum,sevdiklerinize sevdiğinizi,sevmediklerinize sevmediğinizi bas bas bağırarak yüzlerine telaffuz edebildinizmi, hayır hiç sanmıyorum,gecenin bir yarısı korkusuzca turlamak istediğiniz sokakları korkusuzca arşınlayabildinizmi,hayır hiç sanmıyorum, suçluya suçunu,doğruya doğrusunu söyleyebildinizmi,hayır hiç sanmıyorum, yapmak istediğiniz işleri bir kimselere sunmadan önce sırf kendiniz tatmin olabileceğiniz halde sunduğunuz kişiler tarafından eleştirilere maruz kaldığınız anda onların suratına küfürler yağdırmak istediğinizde yağdırabildinizmi,hayır hiç sanmıyorum, mezarınızın başında en olmadık insanların ağlayacağını bildiğiniz halde var görünenlerin o gün yok olacağını şimdiden kestirmenize rağmen gidip yüzlerine iki çift laf çarpabildinizmi, hayır hiç sanmıyorum,arkanızdan dönen oyunları bildiğiniz halde çıkarlarınızdan taviz verebilip bir anda o oyunları bozabildinizmi, hayır hiç sanmıyorum,yapabileceğinizden emin olduğunuz tüm o işleri bir kereliğinede olsa cesaretsizliğinize kurban etmekten vazgeçebildinizmi, hayır hiç sanmıyorum,dost görünen sözde dostlarınızın yüzlerine kalbinizden ve ağzınızdan çıkartmak istediğiniz her cümleyi söyleyebildinizmi,hayır hiç sanmıyorum, sizi aldatanların sizi kandıranların canına  okuyacağınızı bildiğiniz halde ellerinizi hep geri çekmekten vazgeçebildinizmi,hayır hiç sanmıyorum... Ne kadarda doluyuz öyle değilmi,biz insanoğullarının sinir krizleri geçirmesi için aslında çok daha fazla sebepler var,neden tuttuğumuzu biliyoruz kendimizi şimdi, çıkarlarımız, cesaretsizliğimiz,yalnızlığımız,ve kayıplarımız olmasın diye direniyoruz, nerede patlak verir tüm bu dertler bilinmez ama hayatımız boyunca gerçek mutlulukları,gerçek dostlukları,gerçek aşkları kısaca gerçek yaşamları  bulabileceğimizi sanabiliyormuyuz sizce bundan emin olabilirmiyiz dünyanın tüm işleyişi önünde saygı ile eğilirken ruhumuz ve bizler avaz avaz bile bağıramazken üstelik... Ben söylüyorum o halde, HAYIR HİÇ SANMIYORUM...

Şu zamanda insanoğlu çıkarları doğrultusunda hareket eden bir zavallıdan başkası değil,,, ancak pek azı gerçeğe seslerini yükseltir...€-T

Yazan-Edibe TOĞAÇ...

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..