Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

     
    Kategori
    Güncel
     

    Hayır sever işadamı Süleyman BÖLÜNMEZ Mardin'in Nusaybin İlçesine Yeni Bir Lise Yaptırıyor...

    Hayır sever işadamı Süleyman BÖLÜNMEZ Mardin'in Nusaybin İlçesine Yeni Bir Lise Yaptırıyor...
     

    Uzun zamandır Mardin iline bağlı Nusaybin ilçesindeki geçnler okul çilesi çekiyordu. Her ne kadar kaymakamlık, belediye ve milli eğitim müdürlüğüne yeni okul için başvurulsa dahi olumlu sonuç alamayan 100.000 kişilik Nüfusa sahip Nusaybin'de sadece iki tane lisenin oluşu ve bunlarında çok eski, küçük, dermeçatma oluşu içler acısı bir olayı gözler önüne serdi.

    Nusaybin'li gençlerin imdadına Mardin eski bağımsız milletvekili adayı, işadamı Süleyman BÖLÜNMEZ yetişti.

    Nusaybin'de kendi adına yaptıracağı lisenin 8 Şubat'ta temel atma töreninde bulunan hayırsever işadamı Bölünmez yaptıracağı lisenin Nusaybin'li gençlere faydalı olacağına inanırken, bu projesinin devamının diğer ilçelerdede olacağını ve kendisi gibi daha nice işadamlarınında memleketlerine okul yaptırmak için projeler hazırlamasını istedi. Bölünmez"bende küçükken güzel şartlar altında eğitim görememiştim. İçimdeki eksikliği en aından şimdiki gençlere yaşatmamamız gerektiğine inanıyorum. Umarım daha bir çok işadamı benim gibi okul yaptırma sözü veripte yerine getirirler."dedi.

    2008-2009 eğitim-öğretim yılına bitirilmesi planlanan Nusaybin Süleyman Bölünmez Lise'si bodrum katıyla beraber 5 kat olacak. 24 derslikten oluşacak olan lisede 24 sınıfın yanı sıra 1 Fen laburatuvarı, 1 Kimya laburatuvarı, 1 Biyoloji laburatuvarı, 1 Bilgisayar laburatuvarı ve 1 tanede Müzik laburatuvarı bulunacak.
    Ayrıyeten 1 tanede kapalı spor salonuna sahip olacak lise 1500m2 alana inşa edilecek.
    Lisenin yapımı için yaklaşık olarak 3.500.000 ile 5.000.000 YTL civarında para harcanacağı açıklandı.

    Nusaybinli gençler kendilerine yeni lise sözü veren Bölünmez'in sözünü tutmasından dolayı mutluluklarını Bölünmez'e teşekkür ederek ifade ettiler.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1770
    Kayıt tarihi
    : 19.02.08
     
     

    İlk ve Orta okulumu Mardin/Nusaybin'de bitirdim. Lise eğitimime de Nusaybin Emire Gözü Lise'sinde de..