Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
553
 

Hayırlı bir şey yapalım!

Hayırlı bir şey yapalım!
 

www.chat.gen.tr


Arkadaşımızın “Güldürük” yazısında dediği gibi burada mimar var, mühendis var, ahşapçı ustası, demirci ustası var, hamalı var. Hani bu “Un var, şeker var, iş helvayı yapacak ustaya kaldı!” gibi oldu biraz… -:))

Allahtan burada ne ararsak var, hadi gene şanslı insanlarız -:))

Diğer yandan evsiz barksız kirada sürünen bir sürü insan var, bunlara ev lazım! Madem mimarımız var, mühendisimiz var, ustalarımız var; Birimiz iskeletini yapar, diğerimiz çatısını… Kimse evsiz kalmasın kardeş, bizler (!) yaparız adamın yuvasını.

Başka neler yapabiliriz bir bakalım…

Âşıkları, birbirine hasret çekenleri parasızlık yüzünden evlenemeyenleri evlendiririz…

Bu işin buluşma tanışma organizasyonunu İzmir ekibine bırakırız… Düğün dernek işlerinin organizasyonunu İstanbul ekibine. Evlenecek adaylar memleketin her yerinden olabilir. İst, İzmir, Bursa, Burdur, eee sonunda olacağı budur:))

Mekân işini ben, orkestra grubunu baterist, dümbelek işini de sevgili balıkçı kardeşim halleder.

Sunum işlerini Ölüdeniz ekibine veririz. Çekimlere TRT gelir mi bilmem ama FOX tan sevgili kardeşim kesin gelir:))

Akademik unvan çok ta önemli değil kardeşşş. Ortada bir köçek lazım milleti eğlendirmeye! Onu da Sultan Hanımdan rica ederiz, Körfez ekibinden gönderir bi tane…

kih, kih, kih. (Ağabey izninle) -:))

Kahveleri Ünlü bir Bey yapar, Âllah rızası için, "Ün"süz birisi de falımıza bakar artık! "Kim seviyor, kim sevmiyor” “Kim dost, kim düşman” Mektup var mı, kısmet var mı? “Kim kavga edecek, kim barışacak” “Kedi mi daha sadık, köpek mi?” “Tavuk mu yumurtadan çıkar, yumurta mı tavuktan” “Kimin babası, kimin babasını döver!”

Hadi hayırlısı… :))

Not: Ne olur ne olmaz bu aktivitelerde gönüllü görev almak isteyen Ambulans şoförüne, hemşireye, doktora ve levazım ekibine, ayrıca bir imama ihtiyacımız var. Basın kartı olmayan yazarlar ile listede adı olmayan davetliler mekâna alınmayacaktır:))

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Burası koskoca İstanbul, yetmiş iki buçuk millet var derdi... Bende mi öyle desem acaba? Bu arada milliyet blog' da çöpçatanlar oludukça faaliyette... Üzüm üzüme baka baka kararır misali örnekler çoğalıyor... Neyse ben iyisi mi susayım.. Eski defterleri bir karıştırırsam sonra beni susturamazsınız...Selam ve sevgiler...

Zeynep Gülay 
 25.01.2010 19:47
Cevap :
Aman kalsın Zeynep Hanım:)) Zaten bu iş çok ayyuka çıktı! Biz işin latifesindeyiz. Şakayla da olsa gerçekleri yansıtmış olduk azıcık:)) Selam ve saygılar...  26.01.2010 11:41
 

Yarım saat oldu Adapazarından geleli. Fiyat hazırlıyacağım yarın. Ben çarşamba da yeri görmeye gideceğim. Uğraştırmayın beni. Ondört villa yahu. Bir yıldır yatıyorum. On kilo aldım. Ne haliniz varsa görün!!

Ahmet Balcı 
 18.01.2010 22:46
Cevap :
Ben de aynı. Belki bu gün, belki yarın şehir dışına çıkacağım iş için. (Asma kat ve kaplaması ile ilgili + çatı) 2009 da 12 kilo verdim son iki ayda altı kilosunu geri aldım. Sana izin verebiliriz Ahmet Bey ama kadrolumuz olduğunu unutma:)) Selamlar...  19.01.2010 12:48
 

Aslında elektrik okudum ben, proje işlerinden de çakarım, babam motor ustası, onun babası (dedem) hobi olarak evde şarap şişesi biriktirirmiş rahmetli, mesleği; nalbant...

Ali Gülcü 
 18.01.2010 21:46
Cevap :
Dedelerimizin ortak bir hobisi varmış:) Bu gidişle şirketi kuracağız gibi geliyor bana. Aslında elektrik okudun ama içecek sektöründesin! Ben de teksas tommiks okudum ama edebiyat sektöründeyim. Kih kih kih (Çok sevdim ben bunları Ümit ağabeyyy) Unutmam Ali kardeşim notumu aldım:))  18.01.2010 22:54
 

Bir yorumda söz etmiştim aslında ama unutmuşsun demek ki. Demir doğrama çelik kontriksiyon, çelik çatı vs, işleri Dededen, Babadan kalma asıl mesleğim, hatta Memuriyet hayatımda bile taşeronluk yaparak bu işi devam ettirmiştim, ama PVC çıkalı piyasası kalmadı biliyorsun. Selamlar..

Arif ÖĞÜTÇÜ 
 18.01.2010 20:49
Cevap :
Unutmuşum demek ki:) Benim de baba mesleğim. Evet PVC etkiledi tabi. Eskisi kadar rağbet olmasa da halen geçerli meslek.Yanında bir takım yenilikler şart. Arada bir meslekleri hatırlatmak lazım Arif kardeş. Belki başkalarına da faydası olur:) Selamlar...  18.01.2010 21:07
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 438
Toplam yorum
: 1049
Toplam mesaj
: 121
Ort. okunma sayısı
: 813
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog’a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster