Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
489
 

Haykırış...

Haykırış...
 

İsyan ediyorum aldığım her nefeste, haykırıyorum boşluğa doğru adını. ..... Neden yanımda diyilsin, neden uzaklardasın bu kalp senin için atarken? Çok mu zordu veda etmek? Neden sessizce kayboldun? Sevipte ayrılmak bukadar kolaymıdır, yaşanan onca güzel şeyi bi kenara atmak ve hiç birşey yokmuş gibi sessizce gitmek.

Bazen diyorum ki yaşanan herşey bomboş, birgün mutlu olursun birgün acı çekersin ama neden? Bilen var mıdır acaba neden mutlu olabilmek varken herkes acının tadına bakmakta... Birşeylerin değerini nedense hep onu kaybedince anlıyoruz, elimizden kelebek misali uçup gidince arkasından geri döner diye bakarken anlıyoruz. Giderken acaba arkasına dönecek mi diye bakıyoruz ama hayır sadece gidiyor uzaklaşıyor ve ufukta kayboluyor, işte o an anlıyoruz ki herşey bitti. Ama nasıl çekip gidebilir nasıl herşey bitebilir, hani kötü günümüzde birbirimize arka çıkıcaktık? Hani her zaman beraber olcaktık? Söyler misin şimdi nerdesinnn, neden yoksun yanımda sana ihtiyacım varken. ben etrafımda yalan bi hayat istemiyorum ben sadece seni istiyorum, çok şey mi seni istemek bu hayattan.

Hani sabah uyanınca gözlerimin içine bakardın ya... Bana içten gülümserdin ya.. O gülümsemeyi dünyalara değişmezken sen beni kendimle yalnız bıraktın.

Haykırıyorum uçsuz bucaksız denizlere! nerede sevgiğim nerede bulun onu bana diye ama dalgalar adını fısıldamıyor kulağıma. Haykırıyorum en yüksek tepelerden! nerede canımdan bile çok sevdiğim insan nerede diye ama kuşlar sessiz kalıyor. Kimse neden söylemiyor uzaklarda ama kalbi seninle diye, dönecek sabret diye? İsyan ediyorum haykırarak sevginin gücüne, sonunda hep acı olcaksa , ayrılık olcaksa Sevmek diye bişe olmasın herşey yalansa.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Giden gidiyorsa bırak gitsin geri döner gelirse senindir ama dönmezse zaten hiç senin olmamıştır...

SİBEL AKAN 
 17.10.2008 20:42
 

Evet bazen gitmeler yada kalmalar yorar insanı acıtır yüreğini ama sevgi de yalan değil yaşananlarda ama önemli olan doğru insan nerde ??

Mehlike.. 
 07.09.2008 0:13
Cevap :
Evet yaşananlar yalan diyil sevgide, doğru insanı aramakla bi ömür geçer çünkü aslında doğru insan diye bişe yoktur. Karşılıklı saygı ve anlayış olduğu sürece karşındakilerin doğrularına yanaşırsın. Ama yalandan sevmeler vardır işte ona karşı yapabilceğin bişe yoktur  07.09.2008 11:19
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 3
Toplam yorum
: 6
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 531
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

1978 İsveç doğumluyum, 12 yılın ardından Türkiye' ye geldim. Bilkent Üni. de okudum, hayatı dolu dol..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster