Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Haykırış kaç?

Haykırış kaç?
 

Rüzgar.


Okyanusun ortasına demir attırdım yalnızlığıma. Ne bir geri, ne bir ileri. Dalgalar bile sevdi beni bu ıssızlıkta, küçük, sevimli balıklarla beraber. Rıhtıma çıkarttı içimde ki hüzün. Fırtınalara maruz kaldı kasıklarım, o eşsiz öpücüğün eşliğinde. Kalbimin baykuş sesiyle ötüşü, beyin hücrelerimin yarasa sesiyle örtünüşü. Sadece sen merkezli bu yedi buçuk şiddetindeki deprem. Çatlamış dudaklarıma yapışmanı beklemekteyim ve dudaklarımı ıslattığında yüreğimin, ağzımda atmaya başlayıp, zevk suyumla atmayı bıraktığını hissediyorum yavaş yavaş... Cehenneme doğru adımlarım sıklaştıkça, kavurucu sıcağını vücuduma vurması
zor değil artık. Sağımdan ve solumdan geçen azraillerle dolu burası. Biliyorum sadece biriyle göz göze gelsem kalemim kırılacak. Fakat hepsi senin kılığında. Şimdi senden iste(me)diğim kadar var... Mavi gözlü devler sarmış dört bir yanımı. Tahrik oluyorum. İçinizden biri duruyor sonunda önümde. Kolumdan tuttuğu an yukarı doğru uçmaya başlıyoruz.

Evet! İşte bu! 'Sen'sin diye bağırdığımı duyuyorum. Sesim boşlukta yankılanıyor. Bir iki damla yaş süzülüyor gözbebeklerimden boynuma doğru usulca, mutluluktan. En yukardayız. Tanrıya en yakın yerde belki. Saçımdan çekip bir hışımla yapışıyorsun çilek tadı vermeye çalışan dudaklarıma. Beklediğim an. Biz birer peygamberiz. Çekinmeden Tanrı önünde sevişebilen ahlaksızlar. Kıvrak dilin dudaklarımdan boynuma ahenkle iniyor.
Haykırış bir: Seni seviyorum! ( Senden ses yok... )
Bir annenin çocuğunu ilk defa kucağına alışı gibi tapıyorum sana. Bütün bedenim s.o.s veriyor. Gözlerim kapanıyor sen dokundukça... Masmavi gökyüzünde biz, ve bulunduğumuz yeri aratmayan o gözlerin.
Haykırış iki: Seni seviyorum! ( Senden ses yok... )
Birbirimizin tenine susamışçasına, öyle ki bu büyük bir aşkla keşife çıkıyorsun bedenimde. Huzurluyum. Tek odak noktam haline geldin. Bir benzeri daha bulunmayan adın, cismin, sıcaklığınla şu anda benimsin. Hızlanıyor, hızlanıyor sürtünmelerimiz. Terimiz damlıyor yeryüzüne doğru. Anlıyorum ki melekler sevişince yeryüzünde yağmur yağıyor. Tuzlu...
Haykırış üç: Seni seviyorum! ( Senden ses yok...)
Büyük bir patlama bu organlarım bile nefes nefese kaldı. Şimdi orgazmın doruklarında tango yapıyoruz. Gözlerim açılıyor saniyelik bir anda bakıyorsun bana. Terimiz kurumuş, yağmur dinmiş. Kendime gelmeliyim, bir sigaraya ihtiyaç duyuyorum. Kılığın değişmeye başlıyor. Korkuyorum... Uçaktan atılmış gereksiz bir eşya gibi üç beş dakika sürüyor yere çakılmam. Şimdiyse yerin en dibinde açıyorum tekrardan gözlerimi. Kılığın değişiyor. Nefes alamıyorum. Çok fazla sıcak. Ölüm meleğimsin biliyorum.
Haykırış dört: Seni seviyorum! ( Senden ses yok...)
Kalbimin atmaktan vazgeçtiği anda dahi kokun burnumda. Derin gözlerin git gide kayboluyor. Değiştin artık siyahlaştın. Son bir küt küt atış daha senin için... Ruhum bedenimden ayrılırken yine tek sözüm;
Haykırış beş: Seni seviyorum!
Seni seviyorum!
Seni seviyorum!
( Senden hiç bir zaman ses duymadım ki... )

 
Toplam blog
: 21
: 433
Kayıt tarihi
: 28.12.09
 
 

Bursa'nın Mudanya ilçesinde ikamet ediyorum. 3 yıl önce yerel gazetemizde reklam bölümünde çalışm..