Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Haykırış

Çok istemiştim yıllardır

Arzum çoktu

Gitmekti isteğim...

Gidip nefesi orda almak,

Gidip orda okumak, çalışmak belki

Belki orada yaşamak, tek olmak, birey olmak

Şimdide tekim, bir'im...

Ama burdayım, doğduğum şehirde

Hemde bir başıma

Dünya ile kucaklaşamadım

Dünyayı tanıyamadım

Gidenlerin haddi hesabı yok

Kaç kişiyi uğurladım

Kaş kere el salladım...

İsyan ediyorum artık !

İsyanların en büyüğüdür bu hemde !

Sen benim sesimi duymadın.

Tamam , kabul ; mutlu olana hakkını verdin.

Ama ben de mutlu olmayı hak etmedim mi?

Ben hak etmiyor muyum hala ?

Ben çok üzülüyorum artık, arkada kalan olmak istemiyorum

Lütfen duy sesimi, duy ve al beni

Al beni , bırak okyanusuna

Bırak orada boğulayım

Ciğerlerim dünya dolsun

Sarıldığım dünya olsun

Ben sığmıyorum kabıma

Bu şehir bana yetmiyor

Yetmiyor bu yollar, evler, yemekler

Yakarışım olsun bu sana

Duy sesimi n'olur

Duy
 
Toplam blog
: 42
: 2022
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

1983 İzmir doğumluyum. Doğduğumdan beride bu şehirde yaşıyorum. İlk, orta, lise ve üniversite hay..