Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '15

 
Kategori
TV Programları
 

Hayranlarına Seçkin Özdemir’i sorduk!

Hayranlarına Seçkin Özdemir’i sorduk!
 

Son zamanların en yetenekli oyuncularından biri olan Seçkin Özdemir hakkında ufak bir anket yaptık.Tecrübeli ve başarılı oyuncunun izleyici kitlesi genel olarak Seçkin Özdemir i çok özlediklerini yeniden ekranda görmek istediklerini söylüyorlar.

Seçkin Özdemir son zamanların en iyi oyuncularından biri izleyicisine çok kaliteli bir oyunculuk performansı sunuyor,çok yüksek seviyede ve Avrupai kalitede bir oyunculuğu var.Son zamanlarda ekranlarda çok kalitesiz oyunculuğu zayıf insanları izliyoruz umarım Seçkin Özdemir güzel bir proje ile yeniden ekranlara döner ve biraz kaliteli oyunculuk izleyebiliriz…

İşte Seçkin Özdemir Anketi ve hayranlarının verdikleri cevaplar;

soru1 - Neden Seçkin Özdemir’in Fanısınız ?

-Oyunculuğunu beğendiğim için ( Fankafa Gazi )

-Çünkü o çok mükemmel  ( mrs.özdemir fankafa sıla )

- Hani birini çok sevdiğin zaman nedenini pek anlatamazsın ya… öyle sevdim ve fanı oldum.  ( Azerbeycandan Elnara )

-Çünkü seçkin çok iyi bir insan ve çok iyi bir oyuncu ( Seçkin Özdemir Arab fan sayfasının yöneticisi )

-Aslında başlarda Korkut Ali nin fanıydım.Daha sonra Seçkin Özdemir i araştırdım,kişiliğini beğendim. Fanlarını yani kendi tabiri ile fankafalarını seviyor,onlarla iletişim kurmaktan çekinmiyor. Komik, maceracı bir kişiliği olmakla beraber yakışıklı ve sempatik geliyor… ( FankafaBuse )

- Gözleri 99954665614 nedenden sadece biri  ( Fankafa Firdevs Bugu )

- Çünkü o bir Korkut Ali ( seckinismyworld fankafa aley )

- Çünkü onu ve onun hayranı olmayı çok seviyorum ( Fankafa Gülsüm )

- Seçkin Özdemir in fanıyım çünkü Tv den bile olsa bakışlarından o elektriği alabiliyorum. Bir gülümsemesiyle heyecanlanıyorum.Ona Aşık değilim ama benim için çok farklı birisi onu abim olarak görüyorum, o mutluysa bende mutluyum… ( fankafa Back To Black )

- Seço’ nun neden fanı olduğumu nasıl anlatayım ki şimdi… bu sorunun cevabını bende bilmiyorum.Bildiğim tek şey sonsuza kadar onun fankafası olarak kalacağım… ( Fankafa Buket )

- Seçkin Özdemir çok iyi bir oyuncu izleyicisine kaliteli bir oyunculuk sunuyor.Sadece yaptığı işle oyunculuk performansı ile konuşulmak istiyor dış görünüşüyle değil.İzleyicisine değer veriyor.Oturmuş bir kişiliği var.Samimi ve içten birisi kameralara şirin görünüp kendini sevdirmeye çalışmıyor kendi kişiliğini koyuyor ortaya neyse o kameralara oynamıyor.o yüzden Seçkin Özdemir i idolüm olarak görüyorum. ( Fankafa Çetin )

Soru2 –Seçkin Özdemir’e Ne Söylemek İsterdiniz ?

-Onu başka bir ülkede ölümüne seven ve her saniyesini onu düşünmekle geçiren birinin olduğunu ( Azerbeycan Elnara )

-Siz kendi oyunculuğunuzu beğeniyormusunuz ?(fankafa Gazi)

- Söylemek istediğim 2 şey var ; ilki Seçkin abi yazdıklarımıza eskisi gibi cevap ver. İkincisi Trabzon a gel…(Fankafa Buse)

- Seni Seviyorum ( mrs.özdemir fankafa sıla )

- Onun hayranı olduğum için çok şanslı olduğumu .Bizim gibi hayranları olduğu için onunda çok şanslı olduğunu ve onu çok sevdiğimi ( Fankafa Gülsüm )

-Onu görmeden ölmeyeceğimi ( Fankafa Firdevs Bulgu )

-Senin çok fanların var başka ülkelerde ve seni çok seviyorlar ( Seçkin Özdemir Arab Fan sayfasının yöneticisi )

-Onu örnek aldığımım bir abim olarak gördüğümü ve ekranlara çok uzun süre ara veriyor.Daha az ara vermesini ve bir sinema filmi yapmasını ayrıca eskisi gibi fanlarıyla ilgilenmesini soru-cevap yapmasını, yani biraz daha fazla hayaranlarıyla iletişime geçmesini istediğimi söylerdim…(fankafa çetin )

-Bir Film Projesinde yer alsın ( seckinismyworld fankafa aley )

-Kendisini görürsem ve heyecandan dilimi yutmazsam söyleyecek bir şey bulurum belki…Ama şunu söylemek isterdim ekranlara çok uzun süre ara vermesin( Fankafa Back To Black )

-Ona neler söylemezdim ki… onu çok sevdiğimi be biricik abim olduğunu ,onu görmenin en büyük hayalim olduğunu söylerdim ( Fankafa Buket )

Soru3-Seçkin Özdemir’in En Beğendiğiniz Yönleri Neler ?

-İşinde gücünde bir adam olması ( seckinismyworld fankafa aley)

-Onun her yönünü seviyorum.En çok da mütevazi olmasını ve kalbindeki adamlığı seviyorum. ( Fankafa Buket )

-Sesinin tonu ve gülüşü ( Fankafa Firdevs Bulgu )

-Ekranlara yakışıyor olması (Fankafa Gazi )

- onun her şeyini seviyorum ( mrs.özdemir fankafa sıla)

-heryönünü seviyorum (fankafa Gülsüm)

-Uzatmadan belirteyim anlayışlı ve maceracı olması ( Fankafa Buse )

-Bizden biri gibi samimi, rahat bazen de utangaç olmasını seviyorum benden bir şeyler bulduğum bu yönlerini seviyorum( Azerbeycan Elnara )

-Çok doğal bir adam ayrıca bazı  tişört vb. giysilerini atmıyor ve bunun sebebinin onlarda hatıralarının saklı olduğunu söylüyor. Hatıralarına önem veren birisi ayrıca bende onun gibi bazı giysilerimi atmıyorum hatıralarım olduğu için. Ayrıca çok iyi bir oyuncu izleyicilerine çok kaliteli bir oyunculuk sunuyor işini en profesyonel şekilde yapmasını falan çok seviyorum. (Fankafa Çetin )

-Bir kere işini çok iyi yapıyor. Oynadığı her rolü hiç zorlanmadan gerçekleştirebiliyor. Gözlerine bayılıyorum zaten. Ve katıldığı talk Showlardaki samimiyetine hastayım.Hep böyle devam etsin. ( fankafa Back To Black)

-Seçkinin güzel kalbi ve mütevaziliğini çok seviyorum ( seçkin Özdemir arab fan sayfasının yöneticisi )

Soru4-Seçkin Özdemir i Anlat Deseler Nasıl Anlatırsınız ?

-Kusursuz çok fazla iyi birisi… ( Fankafa Gülsüm )

-Mavi Gözlü Dev ( seckinismyworld fankafa aley )

_Ekranlarda gördüğüm kadarıyla kendi mesleğine aşık bir insan ( Fankafa Gazi )

-Onu anlatmaya kelimeler yetmez. O huzurun mutluluğun ta kendisi. O adı gibi seçilmiş insan. O benim ,Fankafaların nefesi…( Fankafa Buket )

-Huzur mutluluk (Fankafa Firdevs Bulgu )

-25 Ağustos 1981 tarihinde İstanbul da doğdu. Kocaeli üniversitesinde okudu. Daha sonra oyunculuğa yöneldi ve oyunculuk eğitimi aldı. Bu zamana kadar 6 dizide rol aldı. Galatasaraylı… Fanlarına Fankafa ismini veren Adam. Sadece eskisi kadar fanlarına sık cevap vermiyor.( fankafa Buse)

-Çok karizmatik bir adam çok güzel bir gülüşü var mavi çok derin güzel gözleri var ( Seçkin Özdemir Arab Fan )

-Bence Mükemmel bir kişilik ayrıca yakışıklı.O gözleri falan var ya… Ekranda gördüğüm kadarıyla samimi ve içten biri…( fankafa Back To Black)

-Dış görünüşü yerine oyunculuğu ile gündemde olmak isteyen birisi.Çok profesyonel bir oyunculuğu var ve sürekli daha da kendini geliştiriyor. kameralara oynamıyor samimi bir isim ve fanlarına Fankafa diye hitap eden onları düşünen bir insan(Fankafa Çetin)

-Gülüşüyle Kalpleri eriten mavi yeşili gözlü yetenek derim. Gözleri derya gibi dalıp gidiyorsun(Azerbeycan Elnara)

Soru5-Seçkin Özdemir’den Beklentileriniz Neler ?

-Daha başarılı olmasını ve hak ettiği yerde olmasını isterim. Birde onu görmek isterdim ama işte hayaller (Azerbeycan Elnara)

-Konya ya gelmesi (mrs.özdemir fankafa sıla)

-Bütün şehirleri gezip hayranları ile buluşmasını çok isterim(Fankafa Gülsüm)

-Soru –Cevap yapmasını istiyorum (seckinismyworld fankafa aley )

-Damseç olsun isterim. Hayat boyu mutlu olsun isterim. Daima ekranlarda olsun ve Fankafalarla biraz daha fazla ilgilensin. Sık sık Twitter da twit atsın fotoğraf atsın ve banada cevap versin artık…( Fankafa Back To Black )

-İyi bir diziyle ekranlara çıkması… ( Fankafa Gazi )

-sorularımıza cevap almak ( Fankafa Firdevs Bulgu )

-Seçkinden arab Fanlar olarak yeni diziler filmler bekliyoruz… ( Seçkin Özdemir arab Fan sayfasının yöneticisi)

-Ondan daha fazla beklentim yok aslında. Sadece mutlu olsun Uzun süre Twitter da fotoğraf paylaşmamazlık yapmasın TV den uzak kalmasın sürekli ekranlarda olsun yeter…(Fankafa Buket)

-Çok profesyonel bir oyuncu hak ettiği değerin kendisine verilmesini ve hak ettiği yerde olmasını isterim. Ekranlardan bu kadar uzak kalmamasını iyi diziler de ve filmlerde rol almasını isterim. Birde hayranlarıyla daha çok ilgilenmesini ve hayatı boyunca şimdiki gibi örnek bir insan olmasını ve mutlu olmasını isterim.( Fankafa Çetin )

-Beklenti değil de onu Trabzonda görmek isterdim.Ya da yok yok neresi olursa olsun bir gün görüp sohbet etmek isterdim tabi oda isterse ( Fankafa Buse )

Yetenekli ve yakışıklı oyuncu Seçkin Özdemir in hayranları yaptığımız bu kısa anket çalışmasına göre başarılı oyuncuyu yeniden ekranlarda görmek istiyor.Ayrıca tecrübeli oyuncunun kendileriyle daha çok iletişime geçmesini ve daha çok hayranlarıyla ilgilenmesini istiyorlar…

Umarız Seçkin Özdemir yapılan bu kısa anket çalışmasını görür ve hayranlarının isteklerine kulak verir... Buradan anketime zaman ayırıp katılan Seçkin Özdemir fanlarına teşekkür ediyorum…

Seçkin Özdemir e de başarılar diliyorum umarım kısa bir zaman içinde ekranlara döner ve izleyicisi ile güzel bir proje ile yeniden buluşur…

Çetin Kaya

twitter.com/FankafaCetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..