Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

Hayret, Mustafa Sandal harika ses Sağnak Beren‘i tek başına seçti …

Hayret, Mustafa Sandal harika ses Sağnak Beren‘i tek başına seçti …
 

Tam anlamıyla güçlü bir erkek vokali Sağnak Beren … Tok tok bir sese sahip… Neredeyse notaları tokmakla vurur gibi çıkıyor sesi… Bu sefer de beni şaşırıtcak bir işe imza atarak Mustaa Sandal döndü az kalsın elenecek Sağnak Beren ‘ e…

Çok nadir gerçekleşen olaylardan biridir bu durum… Mustafa Sandal abuk subuk yorumlar yapmayı bırakıp tak diye harika bir sese tek başına dönecek… İlk başta Allah Allah dedim, bu işte bir yanlışlık var, acaba ben mi yanlış görüyorum, fakat doğruymuş, o dönmüş ve iyi ki de dönmüş…

Sağnak Beren ‘ in okuduğu şarkı olan ‘ Gitme ‘, gerçekten çok zor bir parçadır… Çıkıp da dobra dobra okumak çok zordur… Ama başta da söyledim ya, Sağnak Beren ‘ in sesi o kadar güçlüydü ki, sanki çok basit bir işe imza atarmışçasına çıktı sahneye ve aslanlar gibi de okudu…

İyi ki de varsın yarışmada Sağnak … Abuk subuk isimlerin seçilip önümüze gelmesindense, senin gibi gerçekten kaliteli ve işi bilen sesleri dinlemek, inan beni ve benim gibi tüm müzikseverleri de mutlu ediyor… İşte o enfes performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/hayret-mustafa-sandal-harika-ses-sagnak-beren-i-tek-basina- 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..