Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hayret

Bugün işim dolayısıyla şehirlerarası otobüs ile Ankara terminali (A.Ş.T.İ)'ne geldim. Otobüsten öğle saatlerinde indim. Fakat inanın kulaklarıma inanamadım. Terminalin genel anons devresinden öğle ezanı okunuyordu. Sakın yanlış anlaşılmasın, ezanımız elbette %99'u müslüman olan bir ülkede okunacak. Fakat, amacına uygun olmayan yerlerden değil, müslümanlara yakışır şekilde camilerimizin minarelerinden yükselecek bu sesler.

Bu uygulamayı başlatan ve onaylayan ilgilileri uyarıyorum ve onları şiddetle kınıyorum. Eğer başkentimizin göbeğinde bu tip hoş olmayan görüntüler yer alıyorsa, varın siz düşünün gözden ırak kentlerimizi, kasabalarımızı...
 
Toplam blog
: 9
: 748
Kayıt tarihi
: 16.04.07
 
 

1965 yılında Antalya'da dünyaya geldim. İlk, orta ve lise tahsilimi Antalya'da yaptıktan sonra, 1983..