Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Hayretle karşılıyorum

Sayın Başbakan, Sayın Turhan Çömez’e duyarlılığından dolayı teşekkür edeceğine suçluyor.

Hayretle karşılıyorum diyecektim, fakat diyemiyorum. Yıllar önce "Sağlık Meslek Lisesi"nde gece nöbetimde öğrencilerin banyosunu seyreden “röntgenci” bir çocuğu okul personeliyle plân yaparak yakalayıp, polise teslim ettiğimde TAKDİR yerine TEKDİR’ le karşılaştım. Çünkü, okulun adı duyulacak, müdürün prestiji sarsılacaktı.

Sayın Çömez gibi duyarlı bir vekili olduğu için Başbakan’ımız kendisini ve partisini şanslı görmeli. Zihniyet farklı, bana göre normal değil. Bir Vekil, Çocuk Yuvaları’nı erkek olduğu için ve gece olunca denetleyemeyecek mi? Haber verilerek mi denetleme yapılacak? Erkek bir vekil, gece denetleme yaparsa ne olabilir acaba???.. Anlamakta güçlük çekiyorum. Doğru bu dönemde kadın DR. ERKEK çocuğu da muayene etmemişti!!!!....

Bazı vekiller de bence daha duyarlı olmalı. “MECLİS OTURMA YERİ DEĞİL”. Ben onların yerinde olsam; mecliste oturup uykulu gözlerle oylamalara katılacağıma, Türkiye’nin her ÇOCUK YUVASINI; HUZUR EVLERİNİ ve HASTANELER'ini haber vermeden denetlerdim. Bir gittiğim yere tekrar giderdim. Çalışmayanların korkulu rüyası olurdum.

Çalışanlar; desteklenmeli, şevkleri kırılmamalı ve takdir edilmeliler.

Sayın Çömez, sizi tüm yüreğimle kutluyorum.

Keriman Tevhit ERTUĞRUL

Emekli Öğretmen

 
Toplam blog
: 15
: 516
Kayıt tarihi
: 02.09.06
 
 

1948 Bayburt doğumluyum. İlkokul Trabzon+Erzurum, ortaokul Erzurm+Adıyaman+İsparta; lise Isparta...