Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Hayretler içerisindeyim

Hayretler içerisindeyim
 

Önce yüzde üç yüz zam dedi YÖK öğrenci harçlarına.

Sonra başbakan vurdu masaya yumruğunu, one minute dedi YÖK başkanına.

- Siz kimsiniz ki ülkenin gençliğine eziyet ediyorsunuz bu zamlarla?

- Hakikaten YÖk kim?

- Uzaydan gelen yaratık değil e mubarek başbakanım.

- Sizin kurumunuz. YÖK’ün başındaki şahıs sizin kulunuz.

- Ay pardon! Sizin hükümetinizin atadığı memurunuz.

- Sizden izinsiz öhö bile diyemez.

- Çok güzel kurgulanmış bir senaryo öğrenci harçlarına yapılan zam ve başbakanın geri çekişi.

- Bunun aksini kimse bana inandıramaz.

- Ya görüyor musunuz şu gündem denilen mendebur bir Allah’ın selamını bile vermemi unutturdu bana.

- Daldım gündeme….

- Zaten denize dalamayacağıma göre bari gündeme dalayım.

- Haaa; bir de tatlı olursa bakın ona da dalarım.

- Sulandırdım güzelim ciddi yazıyı yine.

- özürrrr….

-

- Köşemdeki fotoğrafı bile bile gülen bir karemden seçip özellikle koydum.

- Çatık kaşlı, ciddi her an azarlayacakmış pozlarına bakınca açıkçası çoğu köşeyi okumaktan vazgeçiyorum.

Hayat zaten çatık kaşlarını bize öyle bir çatmış ki bir de bizler araya tebessüm ettirecek bir iki satırı da çok görmeyelim diyorum.

Yoksa inanın o tür yazmak çok kolay ama ben yazarken sizde okurken sıkıntıdan patlarsınız.

Ergenekon iddeamesi bile bakın içine bir kaç tutam, birkaç mı, ha birkaç bin tutam tebessümlük koymuş yoksa hem yazanlar hem okuyanlar…

Bu arada Nükleere santrale hayır mitingini yarım bırakmıştım ya, ben yarım işi hiç sevmem;bire bir markaj lazım Akkuyu sakinleriyle.

Sabırlı olmak lazım.

Ama sadece Akkuyu için kaybedilecek yok nasıl ki Çernobil bölgeyi etkiledi Akkuyu da kurulacak santralde tüm bölge için tehlike arz edecek.

O yüzden Akkuyu sakinlerinin istemesi yeterli değil bölge halkının bizlerinde onayı şart.

İsteruz demekle olmaz.

Aslına bakarsanız istemeyuz demekle de olmaz. Platform yetmiş iki kuruluş içerikli bir de sade duyarlı vatandaş.

İllaki yerinde miting olmalı, yeterli mi ?

Hayır.

Ben hala Mersin’de hem de Akkuyu’ya gelemeyenlerin katılımıyla çok kapsamlı bir miting olabilir ve ses getirir diye düşünüyorum.

Mitingde dağıtılan şapkayı bütün gün taktım ve inanın kent sakininin bu konuya duyarlı olduğuna da tanık oldum.

Keşke Mersin’de olsaydı cümlesini de sıkça işittim.

Yetkililere duyurulur.

Mersin’de olursa provokasyona uğrar endişesi olabilir diye düşündüm aman canım her yer provokasyon içerikli zaten. İnceldiği yerden kopsun. Canımızdan kıymetli değil ya. Bir facia sonrası kanser ölümlerinin ızdırabından da kötü olamaz.

İnanın bunu birebir yaşayan olarak söylüyorum.

Ben bir de bir şeyi gerçekten merak ediyorum.

Bölgede ciddi bir kanser durumu mevcut. Akkuyu’da kimine göre baraka, kimine göre misafir hane olarak yapılan binalar acaba gerçekten söylenene mi hizmet ediyor?

Yoksa nükleer enerji araştırmalarına mı ?

Kamuoyuna kapıları kilitli yıllardır.

İnsan gizlilikten şüphe duyuyor ister istemez.

Di mi ama?

Çık Nefise başka gündeme dal.

Emrin olur.

Ama arkası yarın olsa…

Nasılsa ne gündem biter ne bende laf biter.

Nefise bu günlük gider…

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..