Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Hayrettin Karaca

Hayrettin Karaca
 

O'nun anlaşılacak bir öğretisi, saygı duyulacak bir karizması var. Öğretisi; " toprak ". Karizması da, "ödünsüz toprağı " korumaktan geliyor.

Tema. Nihat Gökyiğit. İdeal Sevgi. Saygı.İnanç. Vefa. Mütevazilik. Hoşgörü. Sadakat. Çalışmak. Azim. Kararlılık. Sadelik. Liderlik. Cesaret. Erozyon. Bilimsellik. Paylaşma. Çölleşme. Karaca Arboreteum. Gönüllülük. Sorumluluk. Çevre. Heyecan. Tasarruf. Sabırsızlık. Toprak. Bayrak. Yaprak. Dendrolojist. Kırmızı Süveter. Erozyon Dede. Yüzyılın evliyası.... hepsi O'na çıkar.

Ondan;

"Önce bilgileneceksin, sonra ilgileneceksin ve ardından da tepkisiz kalmayacaksın"

"BİR" çok güçlüdür. Herşey bir ile başlar. Bir yoksa iki olmaz"

"Okumakla mükellefim. Olanın olmayana, bilenin bilmeyene borcu var"

"Okumak ibadettir. Okumamak, Cumhuriyet'e ihanettir"

"Ben ekonomiyi büyütmeye, birilerini zengin etmeye ve bana hakim bir sınıf yaratmaya gelmedim. Ben yaşamaya geldim. İhtiyacımız kadar tüketirsek yaşanabilir dünyayı oluştururuz. Küresel ısınmayı da herşeyi de hallederiz”

"Ekonomi büyümesin. Bugünkü küresel ekonomi kanser hücresi gibi, büyümek zorunda, duramaz. Büyürken de bizi öldürüyor"

"Dünya ikiye bölünmüş artık. Gözü açlar ve karnı açlar. İşte o gözü açları doyurmayacağız. Bunların farkına küçükken vardım. Dilim, kültürüm gidiyor. Bağımsız bir Türkiye değiliz artık. En büyük acımız geri getiremediğimiz o kültürümüzdür."

"Toplum kendi sorunlarına sahip çıkmalı."

"Dünyayı bekleyen en büyük tehlike açlık."

"Param var ama, tüketmeye hakkım yok" diyerek tüketim toplumuna açtığı savaşla"gurur duyuyorum

 
Toplam blog
: 272
: 734
Kayıt tarihi
: 13.10.07
 
 

1959 Sinop Bektaşağa Köyü doğumluyum. Yaşamda, anlaşılacak bir şeyi olanlara ve bunu öğreti yapan..