Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '13

 
Kategori
Güncel
 

Hayvan barınaklarına hükümet yardım etmeli

Hayvan barınaklarına hükümet yardım etmeli
 

Hayvan Barınaklarına Hükümet Yardım Etmeli


Hayvan barınaklarına yapılan yardımlar olmasa hayvan barınaklarının hiçbir şekilde kalkınması mümkün olmayacak. Bunun önüne geçmek için bazı belediyeler il özel idareden bunun için yardım fonu alıyorlar. Ancak hükümetin bu konu hakkında bir adım atması, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın adının öncelikli olarak değiştirilmesi “Gıda Tarım ve Hayvan İşleri Bakanlığı” şeklinde olması gerekmektedir. Bununla birlikte hayvan hakları ile ilgilenen bir bakanlığın olması ve onların ihtiyaçlarını devlet tarafından karşılanması gerekmektedir.

Hayvan Barınaklarının Güzelleştirilmesi

Hayvan barınakları devlet kontrolünde olduktan sonra ayrılacak yardım fonu ile barınaklar devlet tarafından desteklenmiş ve özel barınaklar olacak böylece yemek, temizlik ve bakımları uzman kişiler tarafından herkesin hakkını alabilecekleri şekilde olacaktır.

Peki şuan neden güzelleştirilmemiş bu barınaklar ve neden kontrol edilemiyor. Bunun en büyük nedenlerinden birisi barınakların vatandaşlar tarafından desteklenmesi bunun da yetersiz kalmasıdır. Eğer bu devlet tarafından denetlenirse ve desteklenirse hayvanların daha güzel yaşayabileceği bir ortam oluşabilir.

Hayvanların Kimsesi Yoksa Hükümet Kimsesiz Hayvanların Yanında Olmalı

Devlet kimsesiz insanlar için kurmuş olduğu kurumlarda onlara yardım ediyorken, bu şekilde hayvanlara yardım edecek bir kurumun olması ve kimsesiz hayvanların barınaklarının denetlenmesi oldukça iyi olmaz mı?

Rüzgar Yılmaz

 
Toplam blog
: 31
: 2969
Kayıt tarihi
: 17.05.12
 
 

Eleştiri, Metafizik, Filozoflar, Bilim, Teknik, Satranç, Antikçağ, Dinler ilgi alanlarıdır. ..