Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Hayvan ismi

Hayvan ismi
 

İnternetten alıntıdır.


Arslan Oğlu Arslan

Temel askerdeyken yeni başçavuş gelir ve tüm bölüğe şöyle der:

- "Sakin benim adımı unutmayın, benim adım Arslan Oğlu Arslan... Eger adımı unutursanız geldiğimde canınıza okurum" der ve gider.

Aradan haftalar geçer ve Başçavuş gelir herkeze adını sorar ve hepsi bilir. Sıra Temel'e gelir. Temel:

- "Bi hayvan oğlu hayvandı ama haçen tam hatirlayamayrum,

.....................................................................................

Temel fıkralarını çok beğeniyorum.
Asker Temel yine aynı Temel, yapmış yapacağını, okuyun lütfen,

İyi günler dilerim.

Nesligül

 
Toplam blog
: 35
: 789
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

İzmirliyim ve İzmirli olmaktan gurur duyuyorum. Lise mezunuyum. Özel bir şirkette ofis yardımcısı ..