Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

Hayvan Sevgisi ve iki yüzlülük !!!

Hayvan Sevgisi ve iki yüzlülük !!!
 

Bunlar vejeteryan mı?


Hayvanları çok seviyorum, onları o kadar çok seviyorum ki yiyorum !

Kedi ve köpek mamaları beyaz ya da kırmızı et ürünlerinden hazırlanıyor. Yani hayvanları seviyoruz, bazılarını daha çok severek, daha az sevdiklerimizi katledip, onları besliyoruz.

Şimdi hayvan sevgisi çok önemli, ama hepimizdeki riyakarlık, iki yüzlülük yüzleşmemiz gereken bir gerçek değil mi?

Sevdiğimiz evcil hayvanlarımızı et ağırlıklı besliyoruz, sonra hayvan kesmeye, kurban etine tüm benliğimizle isyan edip, red ediyoruz.

Kürk giymeyen hayvanseverler olarak, derimont ve deri ayakkabılarla gezip tozabiliyoruz, bu ne yaman bir çelişkidir böyle ?

Canlılara zarar vermeden yaşamak mümkün mü?

Hayvanlar birbirlerini yiyerek hayatta kalabiliyorlar, ya insanlar?

Et yemeden yaşanamaz mı?

B 12 vitamini olmadan tam gelişim olmaz deniliyor, Tahıl, meyve  sebze, ekmek ve soya ürünleri yesek ? Kebap, döner, köfte yemeden yaşanabilinir mi?

İngilizler gerçekten hayvansever bir ulus, vejeteryan ve veganlar çoğalıyor.

Ben içinde bulunduğumuz iki yüzlülükten bunaldım, gezegendeki tek canlı türü insan değil, diğer canlılarında yaşam hakkına saygılı olmalıyız ; ama biz onları öldürüp yiyoruz, sonra onları çok sevdiğimizden bahsediyoruz.

Buna böyle dostlar varken, düşmana hiç gerek yok denmez mi?

İki yüzlülüğümüz, riyakarlığımız, sahteliğimiz açık ve net !

  

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..