Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '10

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Hayvan sevgisi

Hayvan sevgisi
 

Hayvanları seviyorum.


Hayvanları seviyorum. Hemde umduğunuz gibi değil çok seviyorum. Bir tane muhabbet kuşum var. Adı Fıstık. 4 yıldır besliyorum - besliyorum demek istemiyorum - yani 4 yıldır arkadaşım. Beni bırakmayan - hayatta kalan - bir o oldu. Tabi fazla hayvan beslediğim de söylenemez. İki tane balık beslemiştim. Geldiklerinde miniciklerdi. Onları fanusta baya bir yaşattım. Ama tam erişkinliğe ulaşınca Lepistes balıklarının en çok yakalandıkları hastalığa yani kuyruk erimesine yakalanıp öldüler. İnanır mısınız oturup ağladım. Benimle 3 y kalan balık ölünce bu kadar üzüldüm acaba 4 yıllık arkadaşım ölse-ALLAH korusun-ne yaparım acaba?

Bir köpeğim olmasını çok istemişimdir.Ama annem... babamı ikna etmem kolay da işte... Annem köpeğin girdiği eve melek girmezmiş diyor. Bence batıl inanç bu. Köpekte Allah'ın yarattığı bir hayvan. Tabi gelin bunu bir de anneme söyleyin.

Bazen sokağa çıktığım da kediler görüyorum. Kuyruğu kopmuş veya kola kutusu bağlanmış. O an bunu yapan insanlara küfür etmek geliyor içimden... Ama onların seviyesine inmemeliyim. Özellikle kedilere bir zaafım var. Onlara çok acıyorum. Aslında bunun nedeni ölen kedim Badem. O da öyle insanlar tarafından öldürülmüştü...

 
Toplam blog
: 4
: 545
Kayıt tarihi
: 22.04.10
 
 

Merhaba, ben henüz 16 yaşında bir öğrenciyim. Liseye gidiyorum. Bu siteyi seviyorum ve ben de yazı y..