Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Hayvan sevmeyen kadın

Hayvan sevmeyen kadın
 

Koca Yunus demiş bilmez misin,

Yaradılanı severmiş Yaradandan ötürü

Sokak köpeğine vermek yemek artığını

Sence ne kadar kötü bir şeymiş öyle

Sataşmışsın bizim kadına

Çok seviyorsanız evinizde besleyin diye

Oğlan götürürdü köpeğe yemek artıklarını

Benim bile haberim olmazdı

Yarım kilo ciğerin yarısı yenmemişti

Ertesi gün de yenebilirdi

Oğlan yine köpeğe götürmüş

Biraz bozuldum amma

Karşı apartman komşusu kızmış

Köpekleri buralara alıştırıyorlar diye

Çöpe gidecek yemek artıklarını

Aç bir hayvana vermek hayırlı bir iştir

Sen vermezsen verene sataşma bari

Can dedikleri ha insan ha hayvan

Kuldan utanmıyorsan Rabbinden utan

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..