Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hayvanlar pazar günleri hastalanmazlar mı?

Hayvanlar pazar günleri hastalanmazlar mı?
 

Bugün başıma gelenleri anlatmak istiyorum. Daha önceki blok yazılarımda, okuyanlar hatırlar. “Golden Retriever” cinsi bir köpeğim var. Ben ona “Dostum Can” diyorum. Bu sabah hastalandı. Verdiğim yemekleri yemedi. Bir gün önce burnundan kan gelmişti. Sebebini bilemiyorum. Halsiz düştü.

Germencik’ deki Veterinerimi aradım. Onun da haftaya düğünü var, evleniyor. Bu hafta telaşlı, ev yerleştiriyor. Aydın’da Adnan Menderes Üniversitesi, Veterinerlik Fakültesi Hastanesine götürdüm. Ne göreyim, kapı duvar. Koskoca hastane bugün Pazar diye kapalı. Sordum kapalı dediler. Hayvanlar pazar günü hastalanamaz mı? Bu hastanenin bir acil servisi yok mu? Bir nöbetçi Veteriner hekim konamaz mı? Çok tuhafıma gitti.

Fakültenin yetkililerine buradan sesleniyorum. Bu memlekette Hayvan Hakları diye bir şey var mı, yok mu?

Pazar günleri hayvanlar kaza geçirip bacakları kırılamaz mı? Nereye götüreceğiz tedavi için.

Takdiri siz hayvan severlere bırakıyorum.

Neyse, Germencik’ de bir veteriner buldum. Muayene ettirip, antibiyotik iğnesi vurdurdum. Köpeğim Can şu an iyi, yarın tekrar o hastaneye götüreceğim.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..