Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '08

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Hayvanları koruyalım

Hayvanları koruyalım
 

Hayvanları koruyalım,onlara sahip çıkalım. . .


Hayvanları koruyalım ki dünyanın mormal düzeni mahvolmasın. Hayvanlar insanlara bir zararı olmayan varlıklardırlar. Neden kıyabiliriz ki anlamış değilim. Bunu bir şikayet ya da serzeniş olarak kabul edebilirsiniz. Her insanın yapacağı gibi ben de bu duruma sessiz kalamam diye düşündüm. Enazınan bu ortamdan istediğim mesajı bırakabilirim diye düşünüyorum bakarsanız.

Askerdeyken bir kangal köpeğim vardı nöbet tutarken yanımda. O kadar tatlıydı ki o koca cüssesi ile beni korkuymuyordu. Aslında üzerimdeki kamuflaja aldanarak bana zarar vermiyordu. Okadar akıllı hayvanlar ki köpekler ona bir iyilik yaptığınızda sizin üzerinizi kokluyor ve hemen hafızasına kaydediveriyor. Size bir daha asla zara vermezler emin olabilirsiniz. Hele bir de size zarar geleceğini anladıkları anda hemen onlar anlıyorlar ve sizi koruma görevini üstleniyorlar. Tamamen içgüdüsel organizmasının verdiği bir özellik.
Ben köpekler kadar akıllı ve sadık hayvan tanımadım şimdiye kadar. Belki vardır ama ben köpekten başka hayvan tanımam sadıklık konusunda. . .

Hepinize sonsuz sevgiler diliyorum. Hayvanları koruyalım, onlara sahip çıkalım. . .

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..