Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '11

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Hayvanları koruyup kollayalım

Hayvanları koruyup kollayalım
 

Masumuyetin adı budur


Hayvanları korumak onlara saygı duymak.... 

5199 Sayılı yasanın daha sertleştirilmesi için bir yürüyüşe katıldım. 

Ben çok fazla katılım olacağı kanaatindeydim. Yanılmışım.. 

Zaten İl Emniyet Müdürlüğü'de slogan atmamızı yasaklamıştı. 

Sessiz, derdimizi sadece pankartlar anlatıyordu. 

Katılım azdı, belki seksen kişi ama oradakilerin yüzüne bakınca kararlılıkları görülüyordu. 

Ne istiyordu topluluk; 

1. Tecavüze uğrayan hayvanlara tecavüz edenin hapse atılmasıydı. 

2. Hayvanlara işkence edenin hapse atılması ve kabahat olmaktan çıkarılmasıydı şuçlarının vasfının. 

3. Hayvan barınaklarının daha iyi tanzim edilmesi ve onlara belli ödenek çıkarılmasıydı. 

4. Yaralı ve hasta sokak hayvanlarının belediyekerce kurulacak hayvan hastanelerinde tedavi edilmesiydi. 

5. Belediyelerin sokak hayvanları için belirli yerlere yem ve su istasyonları oluşturmasıydı. 

İstekler çoktu ama belli başlı olanları bunlardı. 

Pankartların da en anlamlısını benim elime tutşturdular. (Ben de bir hayvanım.) 

Hiç gocunmadan en üstte tuttum. 

Evimdeki kediler geldi aklıma, yüzümde gülümseme oluştu. 

Umarın kırk ilde aynı gün yapılan bu eylem amacına ulaşır da emekleri boşa gitmez o kocaman insanların. 

Etrafı kırmadılar, ateşe vermediler, başkasının malına zarar vermediler, medenice ve sessizce yürüdüler sadece. 

 
Toplam blog
: 8
: 927
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Amasya'da doğdum, ilk ve orta eğitimimi Samsun'da mesleki eğitimimi Ankara'da tamamladım ve 2003 ..