Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '21

 
Kategori
Güncel
 

Hayvansever

Hayvanları seven herkes hayvansever değil. Hayvansever toplumda ayrı bir sınıf, bir sosyal gurup.

Aslında bu “hayvansever” ismi de tartışılır zira hayvansever denilenlerin faaliyetleri de hayvanseverlik değil, hayvanlara acımak. Kediyle yatıp köpekle birlikte yemek mi yiyorlar? Barınaklarda şurada burada hayvanlara yiyecek veriyor, iyi davranıyor, hayvanların bakımı ve korunması konusunda hassasiyet gösteriyorlar.

Bakmak korumak hayvanseverlik değil vicdan; hayvanseverlik hayvanları (veya bir hayvanı ) sevmektir. Sahiplenirsin, arkadaş olur sarar kuşatırsın, hayatının bir parçası olur; hayvansever budur.

Hayvanları sevmeyen ama onlara kötülük etmeyen ve yiyecek veren kimseler de vardır.

Hepsi olsun; sadece sevenler, sevmeyip koruyanlar, acıyıp bakanlar, arkadaş olanlar…

Ben hayvanları hem seven hem acıyan ama uzaktan seven ve doğrusu pek de ilgilenmeyen biriyim. Hatta böyle bir yazıyı yazmaya hakkım var mı bilmiyorum. Her konuda olduğu gibi bu konuda da maalesef sadece laf. Lakin ben hayvanlara devlet tarafından kurumsal olarak bakılması gerektiğini düşünüyorum, biraz da bundan.

İnsanların merhametine kaldıysa… Keza hayvanların kesilmesine karşıyım ama lokantada döner yiyorum. Biraz ikiyüzlülük oluyor biliyorum ama hani bu konuda bir yasak falan olsa ilk uyan ben olurum ve dönme dolapta bile dönmem.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..