Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '18

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Hayvanseverlerin Sevdiği Hayvanlar Eti Yenmeyen Hayvanlar

Hayvanseverlerin Sevdiği Hayvanlar Eti Yenmeyen Hayvanlar
 

Ben hayvanseverlerin koyun kuzu sevdiğini görmedim, varsa yoksa kedi köpek; çünkü eti yenmiyor rahatlar yani, insan pişirip yediği hayvanı sever mi?

Hayvanseverlik bana hiçbir zaman samimi gelmemiştir. Ben hayvansever değilim çünkü etini yiyorum nasıl seveyim. Hayvansever et yemez!

Bazen dindar insanların da hayvanları sevdiğini görüyorum, kurban bayramında kesip yiyeceksin neyini seviyorsun.

Herkes ya kediyi seviyor ya köpeği kuşu filam. Kuzuyu seven yok. Kuzuları küçük çocuklar seviyorlar çünkü gerçeği bilmiyorlar. Hayvanseverler hangisinin eti yenmiyorsa onu seviyor.

Bir de birazdan keseceği hayvanı alıp seven var ya Allah’ım Allah’ım! Her gün lokantada döner yiyen arkadaşım öyle bir hayvansever ki aklın durur. Hayvanseverlik konusunda ahkâm kesiyor ama dönere cevabı yok.

En çok eti hayvanseverler yiyor!

Aslında onlara hayvansever değil kedi-köpek sever dememiz lazım!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..