Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '13

 
Kategori
Magazin
 

Hazal Kaya – Can Bonomo aşkı alevleniyor!

Hazal Kaya – Can Bonomo aşkı alevleniyor!
 

İki gündür internet magazin sayfalarında, Hazal Kaya – Can Bonomo birliktelikleriyle ilgili haberleri okuyorum.

11 Ağustos 2013 Tarihli, “Hazal Kaya – Can Bonomo birlikteliği ciddi mi?” başlıklı blok yazımı yazmıştım. O sıralar Hazan Kaya yeni dizisi “A.Ş.K” çekimini başlıyordu. Acaba bu haber doğru mu? Diye kendi kendime sormuştum. Bazen atlama haber olabiliyor. Şimdi bu iki gündür çıkan haberlere bakılırsa, Hazal Kaya – Can Bonomo aşkı alevleniyor?

Akşam.com.tr. den Şafak Güven’in haberine göre; Yalan Dünya dizisinden oyuncu arkadaşı Gonca Vuslateri’nin 27.ci yaş gününü Maçka Küçükçiftlik Parkı Bahçesindeki doğum gününe katılan Hazal Kaya’nın Can Bonomo ile samimi şekilde eğlendikleri gözlenmiş. Partiye ayrı ayrı gelen çift, sarmaş dolaş dans etmiş ve bol bol öpüşmüşler.

Yaklaşık altı saat süren partide Hazal Kaya ve Can Bonomo aşklarını dosta düşmana ilan etmişler. Parti sonunda çift ayrı ayrı toplantıyı terk etmişler.

Ben Hazal Kaya çok seven ve oyunculuğunu takdir eden bir kişi olarak, haklarında hayırlısı olsun diyorum. Hayat onun, eğlenmeye, yaşamaya da hakkı var.

Burada yeni dizisi “A.Ş.K”. da yaşayacağı sanal aşkta kendini göstermesini ve başarılı olmasını diliyorum. Sen işini bilirsin.  Aşk başka, iş başka… Hazal’cığım.

Sevenlerin seni hep gülen yüzün ve güzel gözlerinle tanır.

Her iki aşk’ da Allah yüzünü güldürsün.

Not: Görsel resim ve haber,  Akşam.com.tr. den alınmıştır.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

mail : ab.balcilar@hotmail.com

 Blog: Milliyet.com.tr/Cansever

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..