Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '13

 
Kategori
TV Programları
 

Hazal Kaya/ A.Ş.K fragmanı ile şaşkınlık yarattı

Hazal Kaya/ A.Ş.K fragmanı ile şaşkınlık yarattı
 

Büyüleyici buldum


İşte Medcezir’den sonra en merakla ve aynı derece de sabırsızlıkla beklenen dizi A.Ş.K fragmanı ile karşımıza çok şaşkınlık verici bir izlenim yaparak düştü. Fragmanı defalarca üst üste izledim ve her döndüğünde Hazal Kaya’nın görüntüsünün alabildiğine su gibi çağlayışını, sesinin kumsala sakince serilen ama serinliği ile hafif ürperten dalgalar gibi kulağı okşayışını, dönen efektif vurgunun üzerine düşen şaşırtıcı planlarının aslında acımasızlığını gördükçe de “bu dizi beni benden almaya geliyor” demeden de duramadım. Tek kelime ile o gece sosyal medya üzerinden “nasıl buldunuz?” sorusuna verdiğim cevabı aynen sizlerle de paylaşmak isterim “ BA-YIL-DIM!”.

 Hastalık derecesinde film seyrettiğimi beni yakından tanıyanlar bilir. Sahne sahne her anı takip ederim ve unutmam. Bazıları bende çok derin izler bırakır ve beynimin Oscar’ını alır. Örneklerin baş sırasını Olağan Şüphelilere vermek isterim. İnsanın yüzüne tokat gibi inen senaryosu ile seyircisinin koltuğundan kalkma cesaretini son anda alıp “lütfen bir daha” dedirten bir yapım. Koleksiyonumun başköşesinde yerini aldı ve defalarca bıkmadan usanmadan seyrettim. Şimdi nereden çıktı, konu başka der gibisiniz farkındayım.“Sevgilim kapat gözlerini şimdi......" diye başlayan bir  fragman daha hayatımda  görmedim, kurgusu süper olmuş, beni çok etkiledi mükemmel bir fragmandı. Benim fragman Oscar’ımı da A.Ş.K aldı. Ekrana yansıyan edebiyat lezzetinde bir iz bıraktı beynimde. Fragmanı böyleyse sezona adım attığında karşımıza neler çıkaracağını düşünemiyorum bile…Hay aklınızla bin yaşayın!

Hazal Kaya'nın başrolünde oynayacağı, Gold Film Faruk Turgut'un yapımcılığını üstlendiği 'A.Ş.K.' dizinin başrol erkek oyuncuları Kaan Urgancıoğlu ve Hakan Kurtaş olarak belirlendi ve aldı bir tartışma yürüdü gitti sosyal medyada “Hakan Kurtaş olmamış”. Ben aynı kanaatte değil! Hakan Kurtaş bal gibi de olmuş, hem de ne cuk oturmuş bir bilseniz! Cast seçiminin titizliği bence Hakan Kurtaş’ın rolünden belli… Nedenine gelince de Kerem temiz düşünceli, iyi aile çocuğu ya da tam tabiri ile Anadolu’nun bağrından gelen taze bir nefes. Hakan Kurtaş’a her baktığımda bu saf ve el değmemiş tazeliği görüyorum. Bakışlarındaki derin ama masum etki, rolüne yansıyacak bence oynadığı bu zengin lezzetli rol içinde kariyerinde epeyce de yol alacak. Karakter üzerine tıpatıp biçilmiş bir giysi gibi oturmuş, sıcak samimi gülüşünün arkasına saklanan derin, masum bakışları ile ekrana seyirciyi mıknatıs gibi çekecektir. Bence de bu söylemlerinizden de pişman olacaksınız.
Hazal Kaya, ‘Küçük cüsseli dev' olarak nitelendirilen ve herkesi yüksek enerjisiyle kendisine hayran bırakan bir kimlik. Küçük olduğuna bakmadan, zekasının derin çizgilerini de bu hem melek hem şeytan rolü ile Azra’ya olduğu gibi aktaracak. Şimdi bu projeyi neden seçtiğini ve hayır diyemediğini anladım çünkü  Azra şaşırtıcı bir karakter. Hazal Kaya’nın aslında hayatta sakladığı savaşçı ruh Azra’da can bulmuş. Fıkır fıkır görüntüsünün altında ki olgun karakter ekranda Azra’nın içinden fışkıracak.  Oyunculuğu her zaman doğal ve minimal olmasına rağmen gene bir deve dönüşecek.

Yapım   : Gold Film
Yapımcı   :Faruk Turgut
Yönetmen   :Ömür Atay
Uygulayıcı Yapımcı : Ahsen Tüzün  
Senarist   :Evren Şit, Serdar Soydan
Görüntü Yönetmeni :Oktay Başpınar
Sanat Yönetmeni :Zafer Kanyılmaz
Kostüm   :Nilüfer Çamur
Oyuncular   :Nebahat Çehre (Neslihan), Hazal Kaya (Azra),  Hakan Kurtaş (Kerem), Kaan Urgancıoğlu (Can), Aslı Tandoğan (Şebnem), Erkan Can (Rıza), Sevtap Özaltun (Ece), Nihal Koldaş (Sırma), Tugay Mercan (Abdurrahman), Osman Akça (Abdurrahman Adam), Güneş Emir (Melis), Elit İşcan (Semra), Servet Pandur (Müzeyyen), Gökay Müftüoğlu (Fırat)

Hazal Kaya ve Hakan Kurtaş, yaşadıkları tutkulu aşk ve aldıkları kararlar ile izleyiciye, tüm hayatını sorgulatacak.Biz aşkı sorgulaya dururken de reyting canavarıyla mücadeleye A.Ş.K’ın çok hızlı giriş yapacağının ve başarıya dönüşeceğinin ipuçları da görülüyor.

Hayatta mücadelenizin başarıya dönüşmesi dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..