Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '13

 
Kategori
TV Programları
 

Hazal Kaya- Hakan Kurtaş ve A.Ş.K

Hazal Kaya- Hakan Kurtaş ve A.Ş.K
 

Bazan insan aklı ve yetenekleriyle star olur!


Aylardır beklenen dizi artık hazır! Bir an için gösterdiği yüzünü artık saklamadan görücüye çıkacak!Yaklaşık 1 aydır devam eden 1.bölüm çekimleri yoğun ve titiz bir şekilde tamamlandı. Gold Film'in yapımcılığını üstleneceği dizinin ilk bölüm fragmanı(dikkat 1. bölüm dedim, sonra 1 sayısına takılan bazı arkadaşlar “ayıp ayıp!” gibi laflar sarf ediyor) Salı akşamı, Güneşi Beklerken'in reklam aralarında yayınlanacak. 

Eminim ki bu sefer de bizi kendine hayran bırakacak!AŞK dizisi yeni resimler ise çoktan basına dağıtıldı. Tanıtım fragmanındaki başarıyı kat be kat bölüm fragmanı ile en tatlısından bize sunacaklarını umuyorum!

AŞK dizisi güzelleriyle de büyüleyecek olduğunu fotoğraflarla kanıtladı ancak sabır tükenmek üzere ilk bölüm fragmanı yayınlansa da kurtulsak meraktan deme modunda yaşatıyor bizi.

A.Ş.K. dizisi tanıtım fragmanı hariç fragmanı yayınlanmadı ama en azından resmi açıklama geldi. Ömür Atay'ın yönetmen koltuğunda yer alacağı, Hazal Kaya, Nebahat Çehre, Aslı Tandoğan, Hakan Kurtaş ve Kaan Urgancıoğlu gibi başarılı oyuncuların başrollerini paylaşacağı 'A.Ş.K.' dizisi Eylül ayının sonlarına doğru ekrana gelecek. İlkyazımda sanıyorum, ben de size böyle anons geçmiştim. Çok doğru bir karar olduğu kanaatindeyim! Çünkü Eylülün 2. Haftası itibarı ile resmi geçite başlayacak olan yapımlar önce bir yerlerini bulsun da A.Ş.K da yerine karar versin.

Bu düşünce Kayıp Şehir’i istemeden kaybeden kanal tarafından mı, yoksa Gold Yapımın aşırı titizliğinden mi? Her neyse ne, çok doğru bir karar! Gold Yapımla yaptığım görüşmede “kanalı bekliyoruz” açıklaması aldığıma göre ilk yazdığım durum yani Kanal D bu diziyi ziyan etmek istemiyor!

Şu aralar farkındaysanız Çağatay Ulusoy, Serenay Sarıkaya ve Hazal Kaya aşk dedikoduları ile gündemde yer işgal ettikleri için ve ben de bu konuda magazinel yazı yazmayı sevmediğimden satırlarımda yer almıyorlar. Herkesin özel hayatı kendine demekten kendimi alamıyorum.

Şimdi asıl konuma döneceğim! Önce özel yazışmalarımı satırlarıma aktarmayı sevmeyen ben, bu yazıyı paylaştığım için Kurtaş ailesine özrü bir borç biliyorum!

Günlerden 1 Eylül 2013 e-postama bakarken bir isim hemen dikkatimi çekti, o isim Nazmi Kurtaş’tı.

Bana gelen postayı aynen yayınlıyorum:

            Sayın Ece Hanım, Hakan Kurtaş'la ilgili yazdığınız yazınıza teşekkür ederim. A.Ş.K Dizisinin ömrünü bilmem ama Hakan Kurtaş'ın geleceğindeki güzellikleri can-ı gönülden hissetmişsiniz. Size teşekkür ederim.

             Saygılarımla.

Dr.Nazmi KURTAŞ(Pediatrist)/Hakan KURTAŞ'ın Babası Ve Ailesi

 

O an inanın Brad Pitt bana bu yazıyı yazmış olsa bu kadar mutlu olmazdım. Çünkü bir ailenin çocuğu ile haklı gururu, aile olmanın keyfi ve bir o kadar da mütevazılığın göstergesiydi bu e-posta…

Dr. Nazmi Kurtaş; üşenmemiş, gocunmamış ve bendenize teşekkür etmiş. Ben de ona teşekkürü bir borç biliyorum. Kendilerine teşekkür cevabı yazdım ama burada hepinizin önünde bir ailenin haklı gururunu taşıyarak, nezaketle bana ilettiği bu teşekkür için ben de kendilerine teşekkür ediyorum.

Nice ünlü; peşinden hayranlarını koşturan, yaptıkları olay olan, aldığı nefes sayılan, kalp atışını sayabilmek için nefesler tutulan kişi bile hayranlarından bir twiti esirgerken KURTAŞ Ailesinin bana bu nezaketi göstermesinden dolayı ben de onurlandım.

Şimdi köşe yazarları ve sağa sola düşünmeden twit atanlar belki de bir durup düşünürler! Eleştiri diyince halkımızın aklına hep “yergi” geliyor, oysa “övgü” de bir eleştiridir. Madem sert eleştireceksiniz ya sözünüzü yumuşatın ya da özünüzü yumuşatın ve o zaman da bir zahmet eleştirmeyin.  Susmak en büyük erdemdir! Olur mu, sansasyon lazım! Dikkatleri üzerimize çekelim ki bir an için ünlü olalım, ne de olsa reklamın iyisi kötüsü yoktur değil mi? Sözleriniz, yazdıklarınız ünlü kişiden çok ailesini yıpratıyor. Bol reyting, biraz daha tık, popüler kimlik uğruna harcamayın kötü sözlerinizi ve ünlüleri.

Ayrıca çok inanarak yazdım Hakan Kurtaş’ın “cuk oturduğunu!” Belki biraz dönüp geçmişine ve özel hayatının aşksız yapraklarına baksalardı Hakan Kurtaş’ın kısacık ömründe (Allah daha iyilerini ve güzellerini uzun uzun yaşatsın kendisine) neler yaptığını, gönlünü sanata nasıl kaptırdığını fark ederlerdi.

Bu yüzdendir ki size biraz Hakan Kurtaş’ı anlatmak istedim!

Lise hayatını Bursa Anadolu Lisesinde tamamlarken gönlünü tiyatroya kaptıran, sonra Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü'nden mezun olan Kurtaş'ın hikayesini bir dinleyin! Üniversiteden önce profesyonel kulüplerde basketbol oynadı. Karikatürler çizdi, müzikle uğraştı. Bir dönem Leman, Uykusuz mizah ve karikatür dergilerinde karikatürleri yayınlandı. Başarılı oyuncu dizi ve tiyatro oyunculuğunu birlikte yürütüyor, boş zamanlarında gitar çalıyor. Ayrıca,  Avaz Avaz adında bir tiyatro oyunu da yazdı ve sahneye koydu. Yani komple “sanata aşık ve yetenekli!”

Oynadığı sinema, dizi, tiyatro eserlerini Google’dan öğrenebilirsiniz. Ama aldığı şu ödülleri de sizlerle paylaşmak istedim.

 

16. Sadri Alışık Tiyatro ve Sinema Oyuncu Ödülleri'nde: Punk Rock oyunu ile Efes Özel ödülünü kazanmıştır.

18.Uluslararası Adana Altın Koza Film Festivali'nde Vücut filmi ile; Umut Vadeden Erkek Oyuncu (2011) Ödülünü kazandı.

Oyuncular Sitesi Prestij Ödüllerinde, Bir Çocuk Sevdim dizisindeki performansıyla: Umut Vadeden Oyuncu ödülünü kazanmıştır.

Şimdi ben size sorarım yakıştı mı bu ileri geri yazdıklarınız? Anladım tabi başında tacı olan, yarışma programlarını şöhret için turlayan, podyumdan ekrana zıplayanların cirit attığı bir sektörde bu kadar başarılı ve büyük adımlarla sıçrayarak yoluna devam edenleri yok sayıyorsunuz!

İster köşe yazın, ister sosyal medyada spam atın ama asla haksızlık yapmayın!

Hayatta haksızlık yapmadan yürümeniz dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..