Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '17

 
Kategori
TV Programları
 

Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy Kampanyası Duygu Seli Oluyor

Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy Kampanyası Duygu Seli Oluyor
 

Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy hayranları güçlerini birleştirdikçe daha da büyüyorlar. Aslında duygularımı iyice kamçılayan bir mesaj aldım. Aynı mesajı Yunanistan’dan bundan 4-5 yıl önce almıştım, Yunanlı hayran “Adını Feriha Koydum” dizisinden bahsediyordu.

“Ben Türkçe bilmiyorum ama aralarındaki aşk gerçek gibi beni inandırdılar” demişti. Malum Hazal ve Çağatay’ın birlikte ilk ve son dizileri olmuştu. Şimdi mesaj Arjantin’den geldi, bu sefer “Bizim Hikaye” dizisi başrolde ve durum gene aynı, duygu yine aynı…

“Ben Türkçe bilmiyorum ama anladığım kadarı ile dizi çok komik ve eğlenceli”

Şu an Meksika “Adını Feriha Koydum” dizi ile gözyaşları akıtıyor. Ülke televizyonlarından izleyen Meksikalıların attığı mesajlar gerçekten insanın kalbini ısıtıyor.

Dünyanın bir ucundan diğer ucuna giden elektrik hep aynı…

Bu şiddetli ve kuvveti sarsıcı etkiyi doğru kullanmak lazım! Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy hayranlarının his ettiği duygu hep aynı, dillerini anlamasalar da bu dizileri seviyorlar. Umarım ülke kanalları Uluslararası fuarda diziyi satın almıştır. Böylece ne dediğini anlayarak, hayran olduğu yıldızı seyreder.

Şimdi gelelim şu ünlü konuya!

Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy hayranları bildiğiniz gibi bir çalışma yapmışlar ve seslerini duyurmaya çalışmışlardı. Hazal ve Çağatay’ı yeni bir projede sinema filminde seyretmek istiyorlardı. Yanlış anlamayın, onlar Bizim Hikaye dizisinden vazgeçmiş değiller. Sadece sevdikleri yıldızları tekrar seyretmek istiyorlar.

Kampanya Arjantin’den ateşlenmişti, ama sanmayın ki sadece onlar çalışıyor. Femir guruplarının hepsi birlikte, güç toplayıp akınlarla üzerimize gelmeye hazırlanıyorlar ve kalplerinde, akıllarında aynı ses var.  LatAm gurubu, Türk Femir, Femir Greek, Haz-Çağ gibi hatta BarFi gibi guruplarla tam bir ateş topu oluyorlar. Bu büyük kampanyaya 1 aydan fazla var. Şimdiden 3 şehir ve 28 ülke aynı bayrağın altında toplandılar.

Toplam 31 bölgeden dünyaya tek kalp atışı ile sarsmaya geliyorlar!

Geçen kampanya 91.000 tweet ile WWT olmuştu. Bu sefer daha fazla katılımla gerçekleştiği görünüyor. Bu kampanyaya kadar ben 40 ülke olacaklarını düşünüyorum. Haydi, çalışsın parmaklar, cıvıldasın kuşlar, büyüsün aile ve sevgiyle haykırın ki sizi duysunlar. Yüreğim hep sizinle umarım istediğinize ulaşırsınız.

Hayatta mesafelerin önemi olmadan birlikte yürümek dileği ile..

                         18/11

Los Angeles 10 hs

Chicago 11:00 hs

New York 13 hs

Costa Rica, Honduras, Guetemala 11 hs

Mexico, Colombia, Peru 12 hs

Venezula,Bolivia,Ecuador, Porto Rico, Rep. Dominican 13 hs

Argentina, Chile, Paraguay, Uruguay 14 hs

Brasil 15 hs

19/11

Espana, Serbia, Rep. Checa, Croacia, Bosna Herzigova 19 hs

Turquia, Grecia, Saudi Arabia, Rumenia 20 hs

Pakistan 22 hs

İndia 23 hs

İndonesia 00:00 hs

 http://blog.milliyet.com.tr/eceer

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari

https://www.facebook.com/dizisin

https://www.facebook.com/EceERFanClub

 

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..