Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '17

 
Kategori
TV Programları
 

Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy Projesi İçin Mücadele Veren İsimsiz Kahramanlar Yola Devam Ediyor

Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy Projesi İçin Mücadele Veren İsimsiz Kahramanlar Yola Devam Ediyor
 

Artık onlar Emir ve Feriha değiller, yepyeni karakterler yaratmalılar


Adını Feriha Koydum dizisi ile Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy kariyerlerine müthiş bir çıkış noktası verdiler. Dizi bitti ama bu çifte duyulan aşk bitmedi. Gerçekçi oyunculukları, yarattıkları mucizevi büyülü etki her izleyicinin aklına, ruhuna kazındı ve sevenlerin amaçları ünlü iki oyuncuyu tekrar bir arada başka sevdalara yelken açmış, başka bir masalın kahramanı olarak bir arada izleyebilmektir. Gün geçtikçe artarak büyüyen hayran kitlesi her geçen gün daha büyük özlem ile Hazal-Çağatay ikilisini yeni bir projede görmek için çırpınıyorlar.

Kıtanın, ülkenin, saatin hiçbir önemi olmadan verdikleri mücadelenin isimsiz kahramanları Cumartesi gecesi bir ateş daha yaktılar. Avrupa saati ile haftasonunun aileye ve eğlenceye ayrıldığı bu saatler TT’yi biraz etkilese de yine de ses getirdi.

1.6 milyon etkileşimin olduğu gece için dünyanın dört bir yanından etkinliğe katılanların birbirine verdiği destek oldukça etkileyiciydi. Ülke bazında olduğu gibi şehirler bazında da gittikçe büyüyen gurup Çağatay ve Hazal’ı yeni bir projede tekrar seyretmek istiyor. Bana göre yerine getirilmesinin çok da zor olmadığı bir istek bu!

Bu etkinliğe katılan ülke ve şehirleri şuraya bırakıyorum ilgili kişiler bu listeye bir daha baksın istedim:

Paris, Amsterdam, Berlin, Copenhagen, London, Los Ángeles, Chicago, Nueva York, Miami, Massachusetts, Mexico, Guatemala, Honduras, Costa Rica, Perú, Colombia, Ecuador, Venezuela, Bolívia, Puerto Rico, Rep.Dominicana, Argentına, Chıle, Paraguay, Uruguay, España, Cataluña, Croacıa, Repúblıca Checa, Serbıa, Grecıa, Rumanía, Turquía, Arabıa, Rusıa, Pakıstan.

Neden iki ünlü sanatçı bir sinema projesinde tekrar bir araya getirilmesinler?

Bazı kişisel engeller yoksa akıllı her yatırımcı bu projeye para yatırır. Yeter ki Hazal ve Çağatay da bu projeye “Tamam” desin. Özel yaşamlarında da iki dost olarak görüşen, aynı kişi tarafından temsil edilen, hayran kitlesinin bir olduğu bu efsane çift acaba uygun bir senaryo bekliyor olabilir mi?

Yapımcıların korkusunu geçtiğimiz yazılardan birinde dile getirmiştim. Yeni yaratılacak sinema karakterlerinin Feriha ve Emir’in gölgesinde kalınacağı düşüncesinin arkasına saklanan kişiler var. Ben bu düşüncelere yaratıcı zekadan uzak, kendini tekrar eden projeler diye bakıyorum.

Bu arada her iki sanatçının da hali hazırda yürümekte olan ve daha uzun süre de devam edecek dizileri olduğunun bilincindeyim. O zaman aklıma sözleşme maddeleri geliyor. Acaba bu projelere imza atarken “sinema projesi de olsa başka bir yapım da oynamayacağım, başka bir şirketle ticari bağlantı kurmayacağım!” maddesi ile imzalarını atmış olabilirler mi?

Fakat diğer taraftan Hazal Kaya’nın annesi Ayşegül Kaya geliyor aklıma.

Ayşegül Kaya sadece Hazal Kaya’nın annesi değil o bir avukat, yani olayların akışında böyle bir durum varsa bunu kendisi oldukça iyi biliyordur. O zaman da Çağatay-Hazal ikilisini tekrar bir arada görmek isteyen hayranlara neden destek versin, neden Hazal ve Çağatay’ın arasında çözümlenemeyen bir problem varsa hala bu konuda ısrarlı hayranlara alkış tutsun.

Bu işin altında bir başkası olduğunu düşünüyorum.

Kapıları kapatan eğer “Emir ve Feriha’nın gölgesinde kalmak” düşüncesi değilse o zaman gücü yürek bağı ile hükümler veren başka bir kimlik olmalı! Yoksa maddi ve manevi düşünülecek olursa bu projenin yapılmaması kadar saçma bir şey olamaz.

Ben “Emir ve Feriha” ikilisinin yepyeni bir projede görmek için (asla AFK değil) çabalayan isimsiz kahramanları alkışlıyorum. Ferhat dağları deldi, sizin de bu ısrarınız birilerinin aklını, yüreğini yerinden oynatacaktır. Siz belki isimsiz kahramanlar olarak kalacaksınız ama günün birinde Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy’u aynı projede izlemeyi başaracaksınız. Sonrası da Allah Kerim!

Öptüm melek kalplerinizden, başarının anahtarı yılmadan tekrar tekrar aynı şeyi yapabilmekten geçer. Sizler bunu başarabilecek kadar büyük yürek gücüne sahipsiniz. Yolunuz açık olsun!

Ocak ayı TT ne zaman bilmiyorum ama mutlaka sizler ile paylaşacağım ve umut ekiyorum yollarına o “İsimsiz Kahramanların” ve yürekten diliyorum ki “Amaçlarına ulaşsınlar”.

Hayatta umudunuzu yitirmemeniz dileği ile…

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari

https://www.facebook.com/dizisin

 https://www.facebook.com/EceERFanClub

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..