Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '18

 
Kategori
Şiir
 

Hazan Vakti

Hazan Vakti
 

Önüme kattığım,
Merak ettiğim geleceğim,
birer birer yanlarımdan geçmişler farkında olmadan,
Günler, haftalar aylar ve hatta yılları kaybetmişim,
Kimi bana dokunmuş, kimi avaz avaz bağırmış,
Ben geldim merak ettiğin gelecek,
İstediğini al, yoksa  olacağım birazdan geçmişin.
İsteğin, arzuların ve keşkelerin olarak gidiyorum.
Bu dönüşü olmayan son yolculuk.
  
Bir son baharda merhaba dediğim mavi gezegen,
İlk baharda yeşerdi, Yazda renk çümbüşü oldu, kışta ise yalnız beyaz,
Bana sorarsan ne gördün, ne yaşadın,
Döndüm dolaştım, işte dünyaya merhaba dediğim bu gün,
Her şey siyah beyaz.
 
Hazan vakti bu vakit,
Aklımda kalan sarayburnudaki çay bahçesi,
Bir dilim ekmek le bir bardak çay,
Seni izliyorum mazide kalan sülüetinden,
Rüzgara kapılan yapraklarla uçup gidişine hayıflanıyorum.
Ve
Ben en çok seni özlüyorum...
 
Fikret Bayrak
 
 
Toplam blog
: 39
: 366
Kayıt tarihi
: 27.11.14
 
 

1966 yılında Giresunda doğdu, Bulancak Ticaret Meslek lisesinde okudu ve Anadolu Universitesi İşlem..