Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '13

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Hazan Yüzlü Adam'a

Hazan Yüzlü Adam'a
 

Gidişinle başladı ömrümüzün güzü. Sen miydin giden, ben miydim, biz miydik inan hiç bilmiyorum. Tek bildiğim bu gidiş benim hayatımın en önemli dönemeciydi. O vakitler idrak edemesem de şimdi omzumdaki yükü, çok daha ağır, çok daha fazla hisseder oldum.

Sana hazan yüzlü adam diye sesleneceğim, çünkü ömrüme büyük yaralar açan insanların isimlerini unuturum ben. Yaşattıkları acı daha kalıcıdır hafızamda. Ellerini hatırlıyorum sonbahar kokan, bir bebeğin katili olma potansiyeline sahip lakin bunu yapamayan... Ama bir çocuğun çocukluğunu öldüren o beyaz ellerin. Bir çikolata kavanozu bile anımsar o elleri. Gözlerini hatırlıyorum. Gözlerin yemyeşildi. Sonra sarardı, soldu belki ama benim çocuklugum kadar değil. Aslına bakarsan, sen gittiğinde ben yeniden başladım. Yeniden doğup yeniden büyüdüm. Ama tam 50 yaşından başladım hayata ve şimdi çok yaşlıyım. Neredeyse senin kadar. Senin ellerin kırışık, benim bakışlarım... Senin alnında çizgiler, benim kalbimde... Şimdi geri sayıyorum yaşımı, Benjamin Button'ın tersten işleyen saati misali yaşıyorum hayatımı ama bu hayatta senin yerin dahi yok..

Hayat zor ama güzel diyen bir dilim, hayatın zorluklarına şarkılarla baş kaldırmış bir sesim, en ağlamaklı anda boşver dercesine gülen gözlerim var. Ve hayatın merhameti yerine, fırsat yaratmayı öğrendim ufacıkken ben. Hep diyorum. Hayatını hazan yüzlü bi adamın gidişi mahvettiyse, hayatın sana merhamet etmesini bekleyecek kadar uzun vaktin yoktur. Çünkü o adamın yokluğu çocuk yaşta oyuncak alacağın vakit, cüzdanından para çıkartmasını öğretti sana.. Şimdi ne merhametinden bahsediyorsun...

Bir çocukluğun katili babam .Ellerindeki kanı temizlemek için dinle şarkılarımı, arın günahlarından.. Belki vazgeçenin sen değil, ben olduğumu sesimi duyunca anlarsın... Ve hep hazan yüzüne döndüğünde aynalar gözlerinin eziyetinde hep beni hatırlayasın... 

 
Toplam blog
: 3
: 438
Kayıt tarihi
: 03.06.12
 
 

Aşık olur gibi şarkı söylediniz mi hiç ? Aşka değil şarkılara inanan bi kadın.. Şarkılarımdan ard..