Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Hazan

Hazan
 

Dev gibi bir ağaçtım.
Tozlanmış yapraklarıma, yağmurlar yağar.
Her birini tek tek parlatır,
Her birine can katardı..

Dallarım vardı..
Her birinin adı ayrı..
Her birinin tadı ayrı..

Kimi dalım yavrum
Kimi dalım eşim..
Kimi dalım dostum..
Kimi dalım sırdaşım..
Kimi dalım arkadaşım.

Gövdem vardı.
İçi inanç..
İçi iman dolu..

Böyle güzel giderken hayat yolu.
Bir sarsıntıyla uyandı.
Gövdem dolu dolu..
Kara bulutlar geliyor,
Hazanlar çöküyordu..

Esme üstüme üstüme hazan..
Koparma dallarımı..
Koparma yapraklarımı..

Hakkın var mı ..
Hüsrana uğratmaya,
kurduğum düzeni bozmaya..
Hakkın var mı..
yeşeren yapraklarımı sarartmaya..
Hakkın var mı..
sağlam oturttuğum köklerimi yıkmaya..
Hakkın var mı .
Beni ben yapan..
Bana hayat katan..
gövdemde, var olan..
dallarımı, yapraklarımı,
benden ayırmaya..

Gelme üstüme üstüme hazan..

FUGEN..

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..