Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Hazan

Hazan
 

Hazan sarılarını çıkarır ben anılarımı


Hazan sarılarını çıkardı dışarı

Bense anılarımı, solmuş yeşil yapraklarımı

Sana baktım uzaktan, penceremin camından

Hazan yağmurda ıslansa da, pervazımda

Hiç yağmadı benim anılarıma yağmur

Hiç buğulanmadı düşlerim, tozlu tavan arasında

Hazan serin oldu dedim, estirse de rüzgârı

Hiç titremedi ellerim, düşünürken anıları

Sesini beklerken, denizin ötesinden

Dağınık bir coşkunun acıları yansa da

Yeni tohumlar verdim toprağa

Ağlarken sessizce tek başıma sahnede

Gülmeyi bekledim bir gün seni görünce

Ben geldiğimde dedim, gülmemi bekle

Sarı yeşile çalarken, yavaşça açmamı izle

 
Toplam blog
: 4
: 587
Kayıt tarihi
: 25.09.09
 
 

Üniversite öğrencisiyim. Felsefe bölümünde okuyorum ve aynı zamanda amatör gazetecilik yapıyorum. Ya..