Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Hazır seni bulmuşken

Hazır seni bulmuşken
 

Hazır Seni Bulmuşken


Şiirin Hikayesi

Oysa; seni nedensiz sevmiştim, sızısıyla birlikte
Yüreksizliğin kabulüm, lakin az buçuk sevdim deme
Sevenin ruhu sararmış ruhsuzu az buçukluk birlikte!

--------------------------------------------------------------------------------

 
Bu kadardı işte soru yağmuruna
Tutuşturduğum seni
Cevabını vere bilecek gibiysen de
Biliyorsun bulunduğum adresi desem de!

Ne zaman yeksan oldun da bulamadım
Sır olmanın sırası mıydı sanki
Gebe kalan bunca soruma
Vereceğin yalan cevapların
Yoksa Henüz doğamadı mı?

Meğerse kaçmışsın!

Aklanamadığın şehrimden
Hem de atlı karınca gibi.
Şimdiler de ise her kıyının köşesinden
Mantar gibi çıkan sen!

Fırdöndü gibi dönse dünya
Çakralansa şems yakamozu çoğaltsa
Her öpücüğe bir yıldız doğsa
Aşka dolsa, aşk olsa
Söyle neye yarar sevgili!

Güneş batığı fecrim
Buza kesmiş tarumarında bedenim
Yüreğim ihtiyaç artığı değil ki
Bunu beni terk ederken düşünseydin
Saki demimde ki vuslat bestem yarımsa !

Kader mi beni itti
Yoksa ben mi içinde bittim
Ne uzunmuş meğer
Yelda’sında ki mahşeri gecelerim.

Sarıp sarmalanmak
Bir sevdası tütene
Sana mı münhasırdı
Bu sevide bitene!

Hazır seni bulmuşken
Sorsam diyorum
Şöyle ehli keyiften
Belli mi olur sırra kadem basmak senim işin ya!

Sürüsem ayağımı Mecnun dili renkleriyle
Eylenir mi ki serde meşki bol olan
Ayağıma serilir mi dersin
Kadrimde kıymet bilen
Biraz Leyla biraz deli ben gibi?

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..