Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '10

 
Kategori
Özel Günler
 

Haziran'da doğmak güzel

Haziran'da doğmak güzel
 

Gönlümün rengi hangi tonda bu gün?

Uzaktan ne renk görünüyor size?

……….?

 

Gönlümün her zerresinde, uçsuz bucaksız olağanüstü tüm renklerin her tonu mevcut bugün,

Nedeni haziran oluşu

Nedeni dokuzu oluşu…

Nedeni kaç yaşıma gelirsem geleyim halen ‘büyümekte’ oluşum

 

Aklım ile yüreğim elele tutuşup, akıllara ziyan renk cümbüşünde halay çekiyorlar, bana mendil sallayarak, geçmişi uğurlayıp geleceğe hoş geldin dercesine… Ben de onlara eşlik edip, kaç ömür tükendi diye hayıflanmak yerine gelecek günlerimin, geçmiş günlerimden daha güzel ve sağlıklı olması için evrene pozitif enerjiler gönderiyorum. Kendim ve tabi ki sizler de adına…

 

Bana göre, en usluyum diyen gönül bile hovardadır, farkına varamadan geçirdiğimiz yıllar ise, haylaz uçarı ve hayta. Tıpkı birbirini ayartan iki yaramaz çocuk gibi…

 

Acemi bir hayat yolcusu olarak, hovarda gönüller, hayta yılların akışına kapılır gider.

Ta ki her haziranın dokuzuna kadar…

Ve o gün tarih bu sayfada takılır kalır…

Ben de başlarım geçmişim bilançosunu yapıp, geleceğin bilinmezliğine yelken açmaya.

Ailemin huzur ve başarısı için, elimden geldiği kadar müşfik, sevecen ve çırpınan bir eş oluşumdan mutluyum…

Ölümün de doğum kadar, kederin de neşe kadar, düşmanın da dost kadar varoluşumuzun birer parçası olduğunun bilincindeyim…

Hayatta bazı şeylerin zor ama imkânsız olmadığının farkındayım…

Yarım kalmışlıklara masal tadında anlamlar yükleyebildiğim için kendimi dünyanın en mutlu ve şanslı insanı hissedebiliyorum…

Her zaman ‘’derin sevginin’’ başlı başına bir ayrıcalık olduğunu gören yürekleri takdir ve tebrik ederim ve inanırım ki böyle yüreklerin mutlaka karşılığını aldığını…

Çok güzel gülen gözler kadar çok güzel ağlayan yüreklerde var, biliyorum. İşte o yüreklere, çok güzel ağladıkları için ben öldükten sonra onlar ağlasın diyebiliyorum…

Ve bu haziran’ın dokuzundan sonra; çok güzel gülen gözlerin, hayatımın geri kalanında, gözlerime gülenin onlar olmasını diliyorum ve istiyorum.

Hem de uçsuz bucaksız renk cümbüşünde…

Hem de tüm renklerin olağanüstü tonunda…

Hem de hep birlikte…

Haydin,

Bir dilek tutalım ve birlikte üfleyelim mumlara…

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..