Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '14

 
Kategori
Güncel
 

HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş, İmralı ve Kandil arasında kalmış...

HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş, İmralı ve Kandil arasında kalmış...
 

Çık bakalım sokağa; bu kez kaç kişinin ölümüne neden olacaksın...Sana rağmen "çözüm süreci" devam edecek...


...NE YAPACAĞINI VE NE DİYECEĞİNİ BİLMEZ HALDE...

HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş, gazeteye yatığı açıklama, "İç Güvenlik Yasası"nı eleştirmiş ve "miting ve eylemlerle" bu yasayı engelleyeceklerini ; yasa çıksa da eylem ve mitinglerine devam edeceklerini söylemiş...

Şu sözlerin ürkütücülüğüne bakın : "Yasa çıkınca, Başbakan'ın 'vur" dediğini, polis kafasından vurup indirecek, akabinde 'yüzü kapalıydı, elinde molotof vardı, taş vardı" diyerek, çocuklarımız, gemçlerimiz sokakta patır patır öldürülecek"

Bu ifadeleri kullanan birinin akıl sağlığından şüphe etmek gerekir... Şimdi ben de, Demirtaş'a şu soruyu soruyorum; "Kobani eylemleri için sokağa döktüğün insanlar 'patır patır' ölürken, bu yasa mı vardı?

Ben, Demirtaş'ı anlıyorum..."Çözüm süreci"  safhasında Demirtaş ne İmralı ne de Kandil tarafından ne dikkate alınmıştır ne de önemsenmiştir... Bu nedenle Demirtaş, "etkisiz eleman" gibi ortada kalmıştır. Kendini göstermek için de, "saldırgan" bir tutum içine girmiştir.

Bunun en çarpıcı  örneğini de, yukarıda dediğim gibi Kobani eylemleri için sokağa döktüğü insanların öldürülmesine neden olmakla göstermiştir.

Demirtaş, bana göre "çözümden" yana değildir. Çünkü, biliyor ki, çözümden sonra HDP kapanacak ve yerine, süreci devam ettirecek daha ılımlı bir parti kurulacaktır... Ve bu yeni partide Demirtaş olamayacaktır...

Durum budur...

cdenizkent

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..