Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '20

 
Kategori
Deneme
 

He. Ha!

Baksana hepsi ne kadar da tatlı, hepsi benim kardeşim, valla!

Birer çay daha içer miyiz? İçelim içelim, ortam güzel, bak şu kalabalığa, ayak derler buna ayak, ne zaman adım atsam, dolup taşıyor mekan, senin de yüzün gülüyor, bir daha gül bakalım, hah şöyle; hah hah haaa!...Şaka bir tarafa durumlar  nasıl, ödemeleri yoluna koydun mu?

Yanında bir şey ister misin, tatlı tuzlu?

Yo yo, böyle iyi, zaten birazdan yemeğe gideceğim, gel seni de götüreyim, değişiklik olur, hep aynı, ha! Böyle sade çay iyi, bir bardak çay daha, sonra, yemek sonra benim için, iyi iyi, böyle muhabbet içi iyiyiz. Sende durumlar nasıl?

Ona bir şey söylüyorum, öbürü alınıyor; diğerine ama, diyorum, öteki bana anlıyor; valla bunlarla ne yapacağımı şaşırdım, sen ne dersin? Beni biliyorsun, hep akışına bırakırım; söylerim diyeceğimi ve sonra bakarım, nereye evriliyoruz; duruma göre, tamam ya da devam; zaten hayat böyle değil mi?

He valla!

Şu canlılık var ya bu hareketlilik bana....seviyorum ben bütün bunları, bize neşe lazım neşe, gülüp eğlenmeliyiz, değil mi ama? Gel gel, sen de gel masamıza otur, bir çayımızı iç, muhabbetimize katıl, gül eğlen bizim gibi, gel gel, sohbete gel!..

Bir çay daha alabilir miyiz?

O nerde, bu ne dedi, öteki niye gülümsedi, anlat arkadaş anlat, neler oluyor sizin oralarda, kazan kaynıyor mu, kalanlar gidenler, anlat, ne, neler oluyor? İçi iç keyifle çayını iç, sonra dökül, ne varsa ver bize, ver ki keyfimiz kat kat katlansın, valla!

Valla, bizim bu yolculuk nereye valla anlamadım, valla!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..