Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hebercilikte, etik değerler,''Tuz Ruhu Oldu '' !...Uçtu !..

Hebercilikte, etik değerler,''Tuz Ruhu Oldu '' !...Uçtu !..
 

Doğru haber...eğri haber...


Bugünkü Milliyet'in internet sayfasında yer alan ,aşağıdaki  resimli haberi görünce ''Şok !..'' oldum...

Üzüldüm...

Vahide Hanımdan sonra Hazal Kızımız da kanser mi olmuş ?..

Vah !..

Sizce,resme bakınca ne anlaşılır ?.

Vahide Gördüm'den sonra kansere yakalanan kim olabilir ?..

Hazal Kaya anlaşılır değil mi ?..

Çünkü resimdeki, 2. kişi ,Hazal...

Yanıldınız  !..

Haber içeriğini okuyunca gerçek anlaşılıyor...

Bu etik olmayan bir yaklaşım ...

Kansere yakalanan Deniz Uğur 'muş !..

O halde adama sormazlar mı ?..

Orada Hazal kızımızın ne işi var diye ?..

Bugünkü Milliyetteki,ana manşet haberlerinde resimli olarak verilmiş.

Milliyetteki bu habere yorum yazdım...yayınlamadılar...

Hatalarını anlayıp ,resmi ana manşetten alıp,yukarılara küçülterek  yerleştirdiler...

Yukarda görülen ve resmin göbeğindeki :''Dizide ikinci kanser şoku '' başlığını da silmişler...

Daha iki gün önce, Radikal'deki  :''Arkası Yarın '' türündeki, saçma haber geçişlerini yazmıştım...

İletişim Fakültesindeki öğrencilerimin kulakları çınlasın...Tam bir dönem ödevi ..İşte !..

Küçük bir ''Blog yazarıyım '' ama gözümden hiçbir şey kaçmıyor !...

Deniz Uğur ' a ve Vahide Gördüm 'e acil şifalar dilerim...

Hazal kaya'ya da uzun ve sağlıklı ömür diliyorum...

Vatandaşı kanser yapacak olan bu tür etik olmayan haberlerin de son olmasını dilerim...

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..