Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '19

 
Kategori
Şiir
 

Heceler Döndü Nesir’e

Desem ki gönlümde heceler döndü şiire
Desem ki önümde geceler döndü Fecir’e
Gülsem mi dilimde sözler gülünce seninle
Desen ki sözünde heceler döndü Nesir’e

Bilsem ki yüzüyorum akıntıya karşı her gece
Bilsem ki çözemiyorum saplantıyla bilmece
Desem ki seni özlüyorum saplantım bu her gece
Desen ki sözünde heceler döndü Nesir’e

Görsen ki aşkından yanıyorum böyle ben
Desen ki varışından anlıyorum söyle sen
Desem ki anlayışından coşuyorum böyle ben
Desen ki sözünde heceler döndü Nesir’e

Baksan bana aşk dolu gözlerle her gün
Varsan bu cana aşk dolu sözlerle her gün
Varsam sana aşk dolu hecelerle her gün
Desen ki sözünde heceler döndü Nesir’e

Anlasam ki kalbime aşkı koysam sığmıyor
Anlasam ki elime aşkı koysam yakmıyor
Anlasam ki dilime aşkı dizsem sensiz olmuyor
Desen ki sözünde heceler döndü Nesir’e

Az sonra koşacaksın bana gönlüm aşkla coşacak
Az sonra varacaksın bana gönlüm başka olacak
Az sonra sarılacaksın cana gönlüm aşka doyacak
Desen ki sözünde heceler döndü Nesir’e

Sızlanıp duruyorum sensiz kusuruma bakma
Sızlanıp duruyorum yoksan kusurumla yakma
Sızlanıp duruyorum sorsan sensizliği sen kaçma
Desen ki sözünde heceler döndü Nesir’e

Sen gelince açıldı gönül pencerem seninle
Sen gelince saçıldı gönül şecerem gelişinle
Sen gelince çözüldü gönül bilmecem gülüşünle
Desen ki sözünde heceler döndü Nesir’e

Mehmet Aluç-Gülveren

https://mehmetaluc.wordpress.com/

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..