Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '18

 
Kategori
Şiir
 

Heceler Yasta Bugün

Heceler Yasta Bugün
 

Kalemim Yorgun yazmıyor bugün,
Kelimeler hüzünlü, heceler yasta bugün
Mutluluğun resmini çiz dedim de çizmiyor
İlhamlarım firarda, sözcükler hasta bugün
Kelimeler hüzünlü, heceler yasta bugün…

En güzel sözlerle hep sevgiyi yazardım
En güzel hisleri hece, hece dizerdim
Duyguları şiirle resmederdim, çizerdim
Hüznümü ben nasıl söylerim dosta bugün?
Kelimeler hüzünlü, heceler yasta bugün…

Yorgunum diyor, yazmıyor kalemim
Hüzün yüklü bulutlar; ağlamaklı geceler
Nasıl anlatayım ki; uzaklığı, hasreti
Kalemim hüzünlü, yüreğim yorgun bugün
Kelimeler hasta, heceler yasta bugün…

Bu yorgunluk nedendir, sebebini aradım
Etrafıma bakındım, niçinleri taradım
Huzurlu bir yaşamı resmetmekti muradım
Kavgalar, ölümler karartmış yüreğimi
Kelimeler hasta, heceler yasta bugün…

Savaşlar, kavgalar, ölümler olmasın isterim
Sevgiyi, barışı, hoşgörüyü yazmaktı amacım
İnsanlarda huzur yok ben bu resmi nasıl çizeyim
Kelimeler hasta, heceler yasta bugün…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..