Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '20

 
Kategori
Deneme
 

Hector

Hector, baştan yazayım, ben senin yaptığını yapamam; çünkü ben korkağın biriyim.

Şimdi rahatladım. Daha özgür seni ve beni ifade edebilirim. Her şey o gün başlamıştı, haklısın, aslında her şey o gün sona ermişti; ondan sonrası başka bir şeydi, ona yaşamak denemez ya da yaşamın ta kendisi bu idi, o sen ve sana uzaktan bakan ben!

İlk, aralarından önce senin gideceğini umdun, hissettin lakin olmadı, boşa düştün.

Hector, senini gibi yürümek istiyorum hemen şimdi gecenin içinde. O karanlıkta tam ben olmak istiyorum, yitik. Çalsın siyah bir müzik ve dost köpek dans etsin ve onun sıcaklığı yayılsın umudumuza; Hector, kenardan değil, birlikte hayatın tam ortasından yürüyelim.

Soğuk ya da sıcak, fark eder mi tatlı tatlı uyduktan sonra?

İçimizdeki iyi insanı çıkardın Hector, onu yerden yere vurdun; rahatladım Hector yarınsızlıkta; hep şimdi, daima an!....diye bağırırken tuttular bizi, bir daha da bırakmadılar; ah bir salabilselerdi düşlerimizi...

Hector, gerçekten kendine iyi bak, laf olsun diye değil, öyle gerekirmiş gibi değil, hakikaten kendine iyi bak; iyi bakalım bize.

Olsaydı iyi olurdu. Belki o zaman bu Hector olmazdın, ben de sende bu olamazdım; bir şeyler olmak zorundaydı, oldu; sana bana bize; Hector seneye görüşürüz değil mi, sakına çok fazla plan yapma ve uzaklaşma.

Korona günlerimize yakıştın Hector, teşekkür ederim bize de uğradığın için.

1. Not: İlk sahne ve son sahne; sen ve senin gibiler Hector, paralı parasız, evli evsiz hep dik dururlar ve hep bizim gibilerin yolunu aydınlatırlar, Hector, seneye....

2. Not:

Hector

bak işte o film

senin sahnen

ben oturmuşum karşında

seyirci

seyirci kalmamak için

gece oluyorum

yağmur kar korku

koşturuyorum peşinden

biliyorum yakalamak yok

bir yere varmak.

Ş.Y.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..