Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Hedefsiz Kelamlar

Hedefsiz Kelamlar
 

Pembe kanatlı martılar özgürlük arıyor mor okyanuslarda...


Bozdum kibrimin boş satırlarını,
Gözlerim ılık bir sarhoşluk arıyor.
Cebelleşen gecelerin soğuk sayfaları,
Yüzümde eriyor acısız bir veda refakatinde.
Bir ömür peşinden koşulan umutlarımı kıraç yosunlar sarar,
Tarif edilemez hayaller tüter uykularımda.
Ellerini tutabilemediğim meçhul aşk yolumsun
Rotasından çıktığım. . .
Yeter ki olsun dediğim bakışlarımsın doludan boşa süzülen,
Fırtınanın ardından sessizce ağlamağa çalışan gebe bir sezgiyim ben şimdi.
Aklımda kurduğum dünyayı, dün bir tekmede meçhule fırlattım,
Benliğimi topladım ve sadakate bir buse yolladım sadece bir kerelik, tek atımlık.
 

Bilir misin ?
Uzun yazılar sıkar beni.
Kelamlar ise , can yakar boyutta grileştirir fikirlerimi.
Söz, bir daha uzun uzun sevmiycem seni.
Kısadan akıbete gideceğim azar azar,
Agresif bunalımlarda adımlar sayacağım iz bırakılmamışcasına. . .
 

Pembe kanatlı martılar özgürlük arıyor mor okyanuslarda,
Hevesle beklenen kristal tebessümler açıyor yanaklarımda.
Ufkuma paralel taşlar fırlattım sırf senin için gün doğmadan,
Aleyhinde konuştum arkandan mahsuru var mı bilmeden,
Sana ait olduğu söylenen yüklemler kurdum delice , özneden gizliye. . .
Kanat çırpıyorum hedefsiz kelamlara. . .
 

Gökhan Cenker 

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..