Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '11

 
Kategori
Siyaset
 

Hedefteki adam

Hedefteki adam
 

Don kişot


BAŞBAKAN ERDĞAN ÇOK ŞİŞTİ

Sn. Başbakan Erdoğan’ın çıkışlarını çok olumlu buluyorum fakat Sn. Erdoğan fazla şişti!

Sivil ve yarı gizli bir örgüt tarafından dünyayı yöneten İsrail’in gücü yanında, hain, vahşi ve üçkağıtçı tavrını iyi bilmek gerekir.

Bu işlerin uzmanı olan Sn. Aytunç ALTUNDAL’a da sorsak onunda aynı görüşte olacağını düşünüyorum.

İsrail’in geçmişine baktığımızda, bu tür hareketleri acımadan hep yapmıştır; ABD başkanı Kenedi’yi öldürmeleri, Butto’nun kendisi ve kızını öldürmeleri, Turgut Özal ve 11 Eylül gibi! gibi çok örnekler sayabiliriz…

Sn. Erdoğan, tabiri caizse, deli cesaretiyle buna hiç aldırmadan İsrail’in üzerine fazla gidiyor. Gitsin gitmesine de şu gezilerini biraz askıya alsa iyi olacak!

Teknolojik olarak da her türlü teknik donanıma sahip olan İsrail, uçaklarımızın yazılımlarını da elinde bulundurduğu için her an, her yerde Sn. Başbakan’a bir suikast girişimi yapabilir.

Bugüne kadar birçok kez, içimizdeki hainler aracılığıyla girişimde bulunulduysa da başarılı olamadı ama şimdi kendisi direk olarak bunu yapabilir.Çünkü İsrail iyice köşeye sıkıştı!  .

Aslında, Sn. Erdoğan, bir an önce partinin başından çekilmeli ve kendisi sağ iken yerine birini bir an önce oturtmalıdır. Yapması gereken en doğru hareket bu dur. Gelecek seçim dönemini beklemeden bir an önce bunu yapmalıdır. Tabi, eğer ülkeyi ve partiyi düşünüyorsa!

Düşmanın şereflisinden asla korkulmaz. İsrail’in üzerine bu kadar gidip ve sonra ferman okurcasına serbest dolaşmak doğru değildir. Onlar üstün ırk ve bizler onların kölesiyiz felsefesi taşıdıkları için, yüzlerce insan ölecek olsa bile bunu yaparlar. Bir gün (Allah korusun) başbakanın uçağının düştüğünü veya bir yerde konvoyuna, Butto gibi bir saldırı olduğunu ve yüzlerce insanın öldüğünü duymak istemiyorum.

O sebeple, Başbakan, hedeften bir an önce çekilmelidir. İsrail’e karşı bu çıkışlar devam etsin fakat o, bu hedeften bir an önce çekilmelidir.

Bu bir korkaklık değildir, akıllılıktır. Düşmanı iyi tanımaktır. Turgut Özal’da öyle diyordu; ‘’Allah’ın verdiği canı, Allah’tan başkası alamaz’’ ama sonuç belli oldu! Akıl ne için vardır? Atını sağlam kazığa bağla ondan sonra duanı yap. Donkişotluğa gerek yok. Bizim, bizden başka dostumuz yok, menfaatleri için dost görünenler var.

Elbette ki, Sn. Erdoğan, ben burada bunu yazdığım için dediğimi yapacak değil ama benim görüşlerim böyle. Bu korkuyu hep yaşıyorum artık. Çünkü İsrail’e öfkem büyük ve İsrail’i iyi tanıyorum.

İsrail’in, Müslümanlar üzerindeki bu hainliği ve üstün ırk ahlaksızlığı beni hırsa boğuyor. İsrail’i iyi tanımayan Dünya siyasetini iyi yorumlayamaz.

Namusuyla, şerefiyle (varsa) orada devletliğini devam ettirse hiçbir diyeceğim yok.

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..