Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Hediye şiir

Hediye şiir
 

Hediye şiir


şehrin uğultusundan 
ve 
kafası karmakarışık insan yığınlarından kaçarken 
alır götürür beni dinginliğine dağlar 
 
şehrin haberi dahi yoktur 
kahrının çekilmez olduğundan 
kaçtığım yere koşup gelenler vardır çünkü 
elimin tersiyle ittiğime dört elle sarılan 
üzülmez beton 
çiçekte değildir kaldırım taşları 
toprağı hapsetmiş kara asfalt 
dağa özenen yığma tuğla 
duygusuz 
duyarsız 
uçuruma benzeyen balkonlar 
ve 
yaşıyormuş gibi yapan 
huzursuz geçici kiracılar 
 
II 
 
ey yolumun sonu dağlar 
yalnızlıktan yorulmuş 
eli böğründe meşe ağaçları 
gözleri yolda 
yolumu gözler 
koştuğum 
düştüğüm 
patikalar 
kokusuyla cezbeden dilber 
dağların kızı reyhan 
gönlümün yaban gülü 
sana şiirler getirdim 
kalbimin derinliklerinden 
 
ahh 
çığırdığım türküleri sessiz sessiz dinleyen yıldızlar 
döndüğüme sevinip göz kırpan ay 
sesinin yankısını dinleyen gece kuşu 
tetikte bekleyen sak kurt uykusu 
 
erkenci kuşlar 
kuzuların yaşam dansı 
yuvasına çalı çırpı toplayan leylek 
çiçeklerin arasında ölümü unutan kelebek 
 
tuzak tanımayan balıklar 
suyun keyif veren ninnisi 
isyankar aşık kahrı bilmeyen papatya 
gülen nilüfer 
ben geldim 
size şiirler getirdim 
alın heybemden
 
(19.03.2013)
 
Arap Kurt
 
Toplam blog
: 35
: 151
Kayıt tarihi
: 18.01.14
 
 

1965 yılında Çorum'un Alaca ilçesinde doğdu. İlkokulu orta ve liseyi Alaca'da bitirdi. 1985 yılın..