Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '07

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Hediye

Hediye
 

Bugün sevgililer günü. Bugün birileri sevgisini anlatmaya çalışmakla meşkul. Ama ben şaşkın.

Herkesin bir anlatım tarzı var. Bir buket çiçek, bir giysi, bir araba, ev v.s v.s Benim merak ettiğim şeyse çocuğunun okul ihtiyacını karşılayamayan bir baba yada anne eşine nasıl gösterecek sevgisini. Bir buket çiçek yerine, İki somun ekmekle karısının karşısına çıkıp, bugünde ekmek getirebilmenin gururu ve sevgisi ile bir bakış atması yeterli olmazmı sizce. 365 günün birinde sevgilisini hatırlayıp hediye alınması yerine 365 gün sevgi pırıltılı gözlerle, sevdiğini ifade etmesini kim istemez?

Şu cüce şubata sevginin hapsedilmesini anlayamıyorum. Bana 14 şubat yetmiyor. Ben 365 günü istiyorum. Dünyada tek parayla pul la elde edilemeyecek sevgiyi, sömürü aracı olarak kullanan bu düzene kinleniyorum. Hiç kimse bugün hatırlanmadığına üzülmesin. Daha yaşanacak çok günlerimiz var.

Hediye almak için parası olmayanlarda sever. Sevgi asla parayla satın alınamaz. Sevgi anlatılamaz. Onu anlayanlara ne mutlu.

Sevginiz devamlı, yaşamınız mutlu olsun.

 
Toplam blog
: 139
: 795
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

10.12.1949 yılında Nurhak'ta fakir bir ailenin yedinci cocuğu olarak dünyaya geldim. Ziraat okulunda..