Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Heeeeyt üleyn!

Heeeeyt üleyn!
 

Erol abicim! Mekanın cennet olsun...


Yok, ağabey yanlış anladın

”Seni sevmeyen ölsün!”

Ben seni çok seviyorum...

İnanma sen onlara...

Ben daha çok seviyom abicimm!

Ben ondan daha çok seviyom ama...

Valla ekmek çarpsın!

Abicimciğimi benden fazla kimse sevemez!

Yok, vallah ben daha çok seviyorum ağabeycimcimiiii

Ben de seviyom... abimi

Bana ne, bana ne, ben daha çok seviyom!

Ay aman Ayol susun artık, ben daha çok seviyom işteeee

Abicimcimi, cimcimi, cimciğimi

Heeeeyt kesin üleynnn kesiiiiin!

Kına yaktınız mı kına!

Rezil ettiniz üleyn beni...

Ona buna!

Allah melanızı versin...

Bitirin artık....

Dost musunuz düşman mı belli değil?

Küfürde ederim, hakarette ederim size ne be?

Daha fazla kurcalamayın

Rahat bırakın beni…

Benim avukata değil dua’ya ihtiyacım var!

Hadi bakim pamuk eller cebe...

……………….

Şaka şaka korkmayın!!!

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..